اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل سیمای مرکز کرمان:

صدا و سیمای کرمان 50 خبرنگار آزاد دارد

مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان کرمان گفت: صدا و سیمای مرکز استان کرمان 50 خبرنگار آزاد در شهرستان‌های مختلف دارد.

صدا و سیمای کرمان 50 خبرنگار آزاد دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام سید جواد موسوی پیش از ظهر امروز در نشست تخصصی مسئولان ستادهای دهه فجر انقلاب اسلامی استان کرمان اظهار داشت: انقلاب اسلامی از درون‌مایه قدرتمندی برخوردار است و این درون‌مایه را در جای دیگر سراغ نداریم.

وی الهی، اسلامی و مردمی بودن و برخورداری از ولایت فقیه را از مهمترین ویژگی‌های انقلاب اسلامی برشمرد و ابراز داشت: این ویژگی‌ها درون‌مایه‌های قدرتمندی است که به ما برای انجام کار تبلیغی و پیام‌رسانی کمک می‌کند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان کرمان با اشاره به اینکه رسانه‌های صوتی، تصویری و مکتوب یکی از بازوان پیام‌رسانی انقلاب اسلامی  هستند، افزود: امروز هزاران شبکه رسانه‌ای در دنیا  در برابر انقلاب اسلامی به وجود آمده، زیرا احساس خطر کرده‌اند.

موسوی تصریح کرد: دشمنان در تلاش هستند تا مانع از ارسال پیام انقلاب اسلامی به جهان شوند و یا تاثیر پیام انقلاب را با شبهه‌آفرینی خنثی کنند.

وی با بیان اینکه ما با انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس در واقع گذشته بسیار درخشانی داریم، گفت: خنثی شدن توطئه‌ها موضوع بسیار مهمی است و به واسطه ارزشی بودن و عظمت انقلاب اسلامی ایجاد شده است. یکی از نکته‌هایی که در آستانه دهه فجر باید به فکر آن باشیم این است که رسانه‌ها عملکرد خود را آسیب‌شناسی کنند.

وی بیداری اسلامی در دنیا را نشانی از تلاش رسانه‌ای دانست و بیان داشت: ما باید نقطه‌های ضعف و قوت را بازخوانی کنیم.

این مسئول گفت: سال گذشته با همکاری استانداری کرمان و فرمانداران توانستیم از طریق فیبر نوری از تمام شهرستان‌ها تصاویر را در اسرع وقت به مرکز استان کرمان ارسال کنیم.

موسوی از فعالیت 50 خبرنگاران آزاد در سطح استان کرمان خبر داد و افزود: ما به این خبرنگاران امکانات و تجهیزاتی نمی‌دهیم و فرمانداران، بخشداران و ائمه جمعه باید از آنها حمایت کنند و ما فقط به ازای خبرها مبلغی را به عنوان حق‌التحریر به خبرنگاران آزاد پرداخت می‌کنیم.

انتهای پیام/8900/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول