اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس از حاشیه‌های شهرآورد اهواز گزارش می‌دهد

انتقاد از اختصاص یک باجه عرضه بلیت / نخستین قول مدیرکل ورزش خوزستان به خبرنگاران

شهرآورد اهواز بین دو تیم استقلال خوزستان و فولاد خوزستان عصر امروز در حالی برای نخستین‌بار در ورزشگاه 50 هزار نفری غدیر اهواز برگزار شد که همراه با حاشیه‌هایی بود.

انتقاد از اختصاص یک باجه عرضه بلیت / نخستین قول مدیرکل ورزش خوزستان به خبرنگاران

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، شهرآورد اهواز در حالی در ساعت 15 امروز در ورزشگاه غدیر برگزار شد که این ورزشگاه از لحاظ مکان عرضه بلیت به تماشاگران و همچنین جایگاه مناسب خبرنگاران با مشکل جدی مواجه بود.

مدیرکل جدید ورزش و جوانان خوزستان یک روز قبل از مراسم معارفه رسمی‌ خود در جمع خبرنگاران حاضر در ورزشگاه حاضر شد و قول داد تا در بازی‌های دیگر جایگاه مناسب‌تری برای فعالیت خبرنگاران در نظر گرفته شود و امکانات این جایگاه برای مخابره بهتر اخبار خبرنگاران تکمیل شود.

پیش از آغاز مسابقه، بازیکنان استقلال خوزستان گل‌های آبی خود را به سمت هواداران فولاد خوزستان و بازیکنان فولاد هم گل‌های قرمز رنگ خود را به سمت هواداران استقلال خوزستان پرتاب کردند.

این بازی با پنج دقیقه تاخیر و یک دقیقه سکوت به احترام درگذشت پدر عادل کلاه‌کج، بازیکن استقلال خوزستان آغاز شد.

غلامرضا رضایی، بازیکن فولاد خوزستان به همراه سایر بازیکنان این تیم نیز به سمت عادل کلاه‌کج بازیکن استقلال خوزستان رفتند و درگذشت پدرش را به وی تسلیت گفتند.

استقبال تماشاگران نسبت به دیدارهای گذشته با وجود تغییر مکان بازی و دور بودن نسبی ورزشگاه از مرکز شهر بسیار خوب بود و حدود 15 هزار تماشاگر امروز از نزدیک این بازی را تماشا کردند.

یکی از مشکلاتی که انتقاد تماشاگران را به همره داشت اختصاص تنها یک باجه بلیت فروشی بود به طوری‌که تماشاگران صف طولانی را برای تهیه بلیت تشکیل دادند.

بازار سیاه در اطراف ورزشگاه از ساعت‌ها قبل از بازی فعال بود به طوری‌که بلیت 5 هزار تومانی به قیمت 10 هزار تومان به تماشاگرانی که از صف طولانی و شلوغی مقابل تک باجه بلیت فروشی به ستوه آمده بودند عرضه می‌شد. 

اعتراض مکرر فرکی به تصمیمات کادر داوری باعث شد که در دقیقه 88 صالحی داور این دیدار، بازی را قطع و به فرکی به خاطر اعتراضش، تذکر بدهد.

انتهای پیام/2329/ط30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول