اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حاشیه‌نگاری مسابقه پاس همدان و آلومینیوم هرمزگان

از عدم تحقق وعده خبرنگاران تا کلاه پشمی بر سر دروازه‌بان

بازی تیم‌های فوتبال پاس همدان و آلومینیوم هرمزگان از هفته پانزدهم لیگ دسته اول با حاشیه‌های جالبی همراه بود.

از عدم تحقق وعده خبرنگاران تا کلاه پشمی بر سر دروازه‌بان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، در چارچوب هفته پانزدهم مسابقات فوتبال لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور تیم فوتبال پاس همدان امروز موفق شد بعد از مدت‌ها شکست و تساوی بالاخره با سرمربی جدید طعم پیروزی را بچشد.

در این مسابقه که در ورزشگاه شهدای قدس شهر همدان و در یک هوای سرد زمستانی برگزار شد، تیم فوتبال پاس با تک گل بازیکن بومی و نهاوندی‌الأصل خود مصطفی سلگی، میهمان خود آلومینیوم هرمزگان را با شکست بدرقه کرد.

در این بازی به دلیل شدت بارش برف در روزهای اخیر تلاش زیادی برای آماده‌سازی زمین مسابقه انجام شد و برف زیادی بر روی پیست تارتان ورزشگاه انباشته بود.

مسئولان ورزشگاه فقط به زمین مسابقه رسیده بودند و سکوها و صندلی تماشاگران انباشته از برف، هواداران تیم پاس 90 دقیقه ایستاده بازی را تماشا کردند.

در این بازی برخلاف وضعیت جوی، بازیکنان پاس با پیراهن‌های سفید آستین کوتاه خود به میدان آمدند و انگار تولیدکننده البسه تیم پاس تولیدی JEJ (برادران علایی) خیالی برای تهیه پیراهن آستین بلند برای پاسی‌ها ندارند.

در مراسم ابتدایی بازی روبوسی یورگن ‌گده، مربی آلمانی تیم آلومینیوم و محسن عاشوری (مربی و شاگرد سال‌های قبل در تیم پرسپولیس) جالب توجه بود و این دو باهم عکس یادگاری گرفتند.

تعداد زیادی از بازیکنان تیم آلومینیوم از محسن عاشوری برای رفتن به زمین و شروع بازی رخصت گرفتند.

حجت چهاردولی، مربی کاربلد همدانی‌الأصل امسال در ترکیب کادر فنی تیم آلومینیوم حضور داشت و مسئولیت مربی بدنسازی این تیم را بر عهده گرفت.

این مسابقه با 6 دقیقه تأخیر و با قضاوت سیدمهدی سیدعلی (داور وسط) و جهانبخش آرمان و یعقوب جعفری (کمک داوران) آغاز شد.

در نبود سیدمحمد علوی و امید خورج امروز بازوبند کاپیتانی پاسی‌ها بر دست بابک رضی بسته شده بود و در تیم مقابل این مسئولیت برعهده حسین کاظمی، بازیکن اسبق تیم استقلال تهران بود.

امروز بعد از مدت‌ها جایگاه VIP ورزشگاه شهدای قدس بسیار شلوغ بود و سیدعبدی افتخاری، مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان همدان و رسول منعم، معاون توسعه امور ورزشی وی، سیدمحمد عیوقیان، رئیس هیئت فوتبال همدان و عیسی صالحی، قائم مقام باشگاه پاس حضور داشتند.

به دلیل سرمای زیاد همدان از ابتدای بازی لوئیز فرناندو سانتوس، دروازه‌بان تیم آلومینیوم با کلاه پشمی بازی کرد.

وعده تجهیز جایگاه خبرنگاران بعد از 16 هفته هنوز عملی نشده است.

با وجود حضور دو تیم از استان همدان در لیگ دسته اول فوتبال، باید توجه بیشتری به خبرنگاران برای پوشش اخبار این‌ تیم‌ها در ورزشگاه‌ها شود. 

در نیمه دوم بابک رضی و حسین کاظمی، کاپیتان‌های دو تیم در وسط زمین درگیری لفظی پیدا کردند که با وساطت داور ختم به خیر شد.

بعد از تعویض رضی با سلگی بازوبند پاسی‌ها به حسن اشجاری رسید.

مصطفی سلگی بازیکن نهاوندی تیم پاس بعد از زدن گل برتری تیمش در آغوش محسن عاشوری قرار گرفت.

به دلیل فشار زیاد و استرس بالای عبدالحمید رمضانی مدیرعامل پاسی‌ها، وی در نیمه دوم از کنار زمین و در کنار تونل ورودی رختکن تیمش، بازی را تماشا می‌کرد و بعد از گل سلگی خوشحالی زیادی کرد.

تماشاگران همدانی بعد از پیروزی تیم پاس به شدت عاشوری و سلگی را تشویق کردند.

رمضانی در پایان بازی با یورگن گده، سرمربی آلومینیوم‌ها احوالپرسی کرد.

 

محسن عاشوری در پایان بازی با همکاری محمود کاتبی، مدیر روابط عمومی باشگاه پاس برای مصاحبه با خبرنگاران سر موقع مقرر حاضر شد.

تیم فوتبال پاس با کسب این پیروزی با چهار پله صعود در جدول 17 امتیازی شد و در جایگاه نهم جدول جا خوش کرد.

در هفته شانزدهم پاسی‌ها استراحت خواهند داشت و در هفته هفدهم روز ششم بهمن باید برابر تیم یزد لوله در خانه حریف به میدان بروند.

انتهای پیام/89020/ذ40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول