اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی شورای شهر گرگان:

طرح جامع شهر گرگان ابلاغ شد/ ورود روستای زیارت به حریم شهر گرگان

سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان از ابلاغ طرح جامع شهر گرگان به شهرداری خبر داد و گفت: با اجرای این طرح روستای زیارت وارد حریم شهر گرگان شد.

طرح جامع شهر گرگان ابلاغ شد/ ورود روستای زیارت به حریم شهر گرگان

حسین ربیعی دقایقی پیش در گفت‎و‎گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: طرح جامع شهر گرگان که روزهای گذشته به استانداری گلستان ابلاغ شده بود را امروز استانداری به شهرداری گرگان ابلاغ کرد.

وی ادامه داد: یکی از ویژگی‎های این طرح این است که سطح اشغال در ساخت‎و‎سازها در شهر گرگان از 50 درصد به 60 درصد افزایش یافت.

ربیعی افزود: یکی از مسائل دیگر افزایش تراکم ساخت و ساز در سطح شهر گرگان است که تا 350 درصد افزایش پیدا کرد و در بلندمرتبه سازی تا 600 درصد هم تراکم داده خواهد شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان خاطرنشان کرد: موضوع مهم دیگری که در این طرح برجستگی دارد این است که محدوده روستای زیارت تا قسمت آبشار روستای زیارت وارد حریم گرگان شد و به عنوان حریم گرگان شناخته می‎شود.

ربیعی در پاسخ به این سوال که آیا مسائل خدمات شهری و دیگر مسائل مربوط به این روستا مربوط به شهرداری گرگان خواهد بود گفت: برای روستای زیارت سازمان ویژه‎ای در نظر گرفته شده که برای تصویب به تهران ارسال شده است.

وی در پایان متذکر شد: در حال حاضر با اجرای این طرح تمامی ساخت و سازها در محدوده روستای زیارت در حوزه شهرداری گرگان قرار می‎گیرد و افراد باید برای ساخت و ساز از شهرداری گرگان مجوز دریافت کنند.

انتهای پیام/83004/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول