اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه احتماعی سربیشه خبر داد

صدور 34 مجوز مشاغل خانگی در سربیشه

سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی سربیشه گفت: در 9 ماه سال جاری 34 مجوز مشاغل خانگی در رشته‌های مختلف در این شهرستان صادر شده است.

صدور 34 مجوز مشاغل خانگی در سربیشه

به گزارش خبرگزاری فارس از سربیشه، محمدمهدی راستگو بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به شناسایی اتباع خارجی در این شهرستان اظهار داشت: در 9 ماه سال جاری 16 گشت مشترک برای شناسایی اتباع خارجی با همکاری فرماندهی انتظامی سربیشه صورت گرفته است.

وی با بیان این‌که برای درخواست‌های مربوط به بازنشستگی پیش از موعد کارگران شاغل در مشاغل سخت و زیان‌آور تعداد 32 پرونده تشکیل شده است، تصریح کرد: همچنین تعداد 20 مورد بازرسی برای تهیه گزارش و مراحل بعدی از کارگاه‌ها انجام شده است.

سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی سربیشه از صدور 34 مجوز مشاغل خانگی در رشته‌های مختلف در 9 ماه امسال خبر داد و اذعان داشت: این تعداد مجوز به مبلغ یک‌میلیون و 10 هزار ریال برای اخذ تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.

راستگو با بیان این‌که در 9 ماه سال جاری برای 475 نفر توسط دستگاه‌های اجرایی سربیشه ایجاد اشتغال شده است، یادآور شد: مشخصات شاغلان در سامانه رصد ثبت شده است.

وی از برگزاری سه کمیته اشتغال در این شهرستان خبر داد و افزود: این کمیته‌ها با دارا بودن 16 مصوبه برگزار شده است.

سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی سربیشه با بیان این‌که در 9 ماه امسال 20 دادخواست مبنی بر شکایت کارگران از کارفرمایان در این اداره طرح شکایت شده است، خاطرنشان کرد: تمامی پرونده‌ها در هیئت تشخیص رسیدگی و منجر به صدور رای قانونی شده است.

انتهای پیام/69010/غ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول