اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان مرکزی:

مسابقه روزنامه ‌دیواری فجر انقلاب در اراک برگزار می‌شود

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان مرکزی از برگزاری سومین دوره مسابقه روزنامه ‌دیواری فجر انقلاب در اراک خبر داد.

مسابقه روزنامه ‌دیواری فجر انقلاب در اراک برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، حجت‌الاسلام مصطفی ذوالفقاری ظهر امروز در نشست کمیته مساجد دهه مبارک فجر اظهار داشت: این مسابقه به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر 18 بهمن ماه در اراک برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این مسابقه در دو بخش خواهران و برادران 12 تا 15 سال و به صورت گروه‌های چهار نفره برگزار می‌شود.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان مرکزی با اشاره به موضوع مسابقه خاطر نشان ساخت: این مسابقه در موضوعات برنامه صلح‌آمیز انرژی هسته‌ای، نقش مسجد و نوجوانان در پیروزی انقلاب اسلامی، اوقات فراغت تابستان و پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

ذوالفقاری بیان کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره تا 15 بهمن ماه فرصت دارند با مراجعه به کانون‌های فرهنگی هنری محل سکونت خود نسبت به ثبت ‌نام اقدام کنند.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان مرکزی گفت: این مسابقه با هدف آشنایی نسل‌های سوم و چهارم با موضوع انقلاب و تاثیر این رخداد عظیم در منطقه و جهان برگزار می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش مساجد در پیروزی انقلاب گفت: نقش کلیدی مساجد در پیروزی انقلاب اسلامی بر کسی پوشیده نیست و مردم آگاه ایران مبارزات خود را به رهبری امام(ره) علیه رژیم پهلوی از مساجد آغاز کردند.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان مرکزی افزود: در زمان طاغوت رژیم سعی داشت جوانان را از مساجد دور کند و به انزوا بکشد، اما مردم هوشیار و آگاه ایران به رهبری امام توانستند با حمایت روحانیون مبارز و با مدد از خداوند زمینه‌های پیروزی انقلاب را فراهم آورند و مساجد در زمان انقلاب احیا شود.

وی بیان کرد: جایگاه مسجد در پیروزی این انقلاب به قدری پر اهمیت است که بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران، امام خمینی(ره) حرکت نجات‌بخش خود را از مسجد سلماسی قم آغاز کرد و پس از تبعید به نجف نیز اولین سخنرانی را در مسجد شیخ انصاری انجام داد.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان مرکزی هدف از شکل‌گیری کمیته مساجد دهه فجر انقلاب اسلامی را تبیین نقش مساجد در تداوم انقلاب و برنامه‌ریزی برای مشارکت نمازگزاران مساجد در برنامه‌های دهه فجر عنوان کرد و گفت: کمیته مساجد انقلاب اسلامی با هدف آشنا کردن آحاد افراد جامعه با دستاوردهای انقلاب اسلامی برنامه‌های ویژه‌ای را در این دهه برگزار خواهد کرد.

انتهای پیام/87012/ر30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول