اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته ارتباطات ستاد دهه فجر رباط کریم:

17 کمیته ستاد دهه فجر در رباط کریم فعال شد

مسئول کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر شهرستان رباط کریم از فعال شدن 17 کمیته ستاد دهه فجر در این شهرستان خبر داد.

17 کمیته ستاد دهه فجر در رباط کریم فعال شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رباط کریم، تقی سالک صبح امروز در نخستین جلسه ستاد دهه فجر این شهرستان اظهار کرد: انتقال ارزش‌های انقلاب به نسل امروز یکی از مهم‌ترین اهداف ما در برنامه‌های دهه فجر است.

وی ادامه داد: در دوران انقلاب جوانان و نوجوانان بسیاری با شجاعت و دلیری و به تبعیت از امام راحل با رژیم منفور پهلوی به مبارزه پرداختند و در این راه سختی‌های بسیاری را متحمل شدند.

این مسئول با بیان اینکه نسل امروز باید با رشادت‌ها و ازخودگذشتگی‌های جوانان دیروز انقلاب به خوبی آشنا باشد، افزود: باید تلاش کنیم تا برنامه‌هایی را تدارک ببینیم که بتوانیم اهداف خود را در این زمینه محقق سازیم.

وی با بیان اینکه اتحاد،‌ ولایتمداری و پیروی از دستورات امام (ره) در آن زمان یکی از مهم‌ترین رموز موفقیت مردم در مقابله با رژیم شاهنشاهی بود، افزود: برای به دست آوردن این انقلاب خون‌های بسیاری را به این انقلاب تقدیم کردیم لذا امروز باید با حفظ آرمان‌های شهدای انقلاب ادامه‌دهنده راه آنها بوده و از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب به خوبی دفاع کرده و آنها را حفظ کنیم.

سالک در ادامه سخنان خود به کمیته‌های فعال شده ستاد دهه فجر در این شهرستان اشاره کرد و ادامه داد: این کمیته‌ها شامل کمیته مراسم، طرح و برنامه، ارتباطات و اطلاع‌رسانی، مساجد و تشکل‌های اسلامی، ایثارگران، زنان و خانواده، دانشجویی، فرهنگیان و دانش‌آموزی، کودک و نوجوان، اصناف، کارگری، بسیج، ورزش، همیاری و تشکل‌های مردمی، روستایی و عشایری، فرهنگی، هنری، فضاسازی و تزئینات شهری است.

به گفته‌ی وی، هر یک از این کمیته‌ها برنامه‌ریزی‌های لازم را برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر برنامه‌های دهه فجر امسال بر عهده دارند.

انتهای پیام/2302/ز30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول