اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ظهر امروز

ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرستان خوسف تشکیل شد

ظهر امروز جلسه ستاد گرامیداشت ایام الله دهه فجر شهرستان خوسف با حضور فرماندار و سایر اعضا برگزار شد.

ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرستان خوسف تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از خوسف، ظهر امروز جلسه ستاد گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر شهرستان خوسف با حضور فرماندار و سایر اعضا در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه فرماندار خوسف  22 بهمن ماه را تجلی صبر، استقامت و پشتکار مردم همیشه در صحنه ایران دانست و اظهار داشت: اگر امروز عزت و اقتدار داریم و نظام جمهوری اسلامی ایران در منطقه حرف نخست را می‌زند و هیچ تصمیمی در منطقه بدون حضور ایران عملیاتی نیست مرهون پیروزی مردم و انقلاب در 22 بهمن 57 است.

مهدی فرجامی‌فرد پیروزی انقلاب را نتیجه حضور گسترده مردم ولایت‌مدار و رهبری داهیانه بنیان‌گذار کبیر انقلاب برشمرد و اظهار داشت: امروز نیز به برکت وجود مقام عظمای ولایت و رهبری هوشمندانه ایشان و به پشتوانه مردم غیور و دلیر، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با قدرت و اقتدار در حال حرکت به سوی تعالی و پیشرفت است.

وی ادامه داد: در سالی که مقام معظم رهبری به سال حماسه سیاسی و اقتصادی نام‌گذاری کردند، دو حماسه سیاسی انتخابات خردادماه و پیروزی تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای رقم خورد و نیز شاهد تحقق حماسه اقتصادی مدنظر مقام عظمای ولایت با تدابیر دولت تدبیر و امید و تلاش مسئولان نظام هستیم و 22 بهمن امسال با حضور گسترده مردم حماسه دیگری خواهد بود که در تاریخ پرافتخار نظام ثبت می‌شود.

فرماندار خوسف مهم‌ترین اصل در راهپیمایی 22 بهمن‌ماه را مشارکت مردم دانست و خواستار بیان خدمات نظام و ارائه گزارش عملکرد یک سال اخیر دستگاه‌های اجرایی به مردم شد.

فرجامی‌فرد در پایان با تاکید بر فضاسازی مناسب سطح شهر و استفاده از ظرفیت بسیج از دستگاه‌های اجرایی خواست تا با برنامه‌ریزی دقیق و مناسب زمینه حضور گسترده‌تر مردم در راهپیمایی 22 بهمن را نسبت به گذشته فراهم کنند.

در این جلسه حجت‌الاسلام علیرضا عزیزی دبیر ستاد گرامیداشت ایام الله دهه فجر شهرستان خوسف نیز با اشاره به برنامه‌های دهه فجر امسال اظهار داشت: غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده معزز شهدا، دیدار با امام جمعه، افتتاح پروژه‌ها دهه فجر، پیاده‌روی عمومی، شرکت در نماز جمعه، برگزاری مسابقه با موضوع انقلاب و تهاجم فرهنگی، برگزاری جشن‌ها و جنگ شادی، اعزام پزشک به روستاهای محروم و ویزیت رایگان بیماران به همراه دارو بخشی از برنامه‌های صورت گرفته در این دهه است.

رئیس شورای شهر خوسف نیز با اشاره به برگزاری دومین جشنواره شعر فجر استان در شهر خوسف اظهار داشت: با توجه به روح فرهنگی و هنری حاکم بر خوسف، دبیرخانه دائمی این جشنواره در شهر خوسف مستقر شد و امسال دومین جشنواره شعر فجر را با حضور شاعران سراسر استان برگزار می‌کنیم.

محمدرضا رحیمی افزود: استارت کار را زده‌ایم و فراخوان‌ها آماده شده و به زودی به سراسر استان ارسال می‌شود، همچنین از شاعر بلندمرتبه ایران، موسوی گرمارودی نیز برای شرکت در این جشنواره دعوت به عمل آمده است.

لازم به ذکر است در این جلسه 17 کمیته ستاد دهه فجر شهرستان تشکیل و وظایف هر دستگاه تعیین شد.

انتهای پیام/69020/ل30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول