اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست کمیته اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر دیلم مطرح شد

بررسی مشکلات رسانه‌ای ستاد دهه فجر در دیلم

در نشست کمیته اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر دیلم، مسائل و مشکلات خبری و اطلاع‌رسانی در دیلم مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

بررسی مشکلات رسانه‌ای ستاد دهه فجر در دیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی دیلم صبح امروز در نشست کمیته اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر دیلم اظهار داشت: وجود سایت‌های خبری فعال در شهرستان پتانسیل خوبی برای اطلاع‌رسانی برنامه‌های دهه فجر در فضای مجازی است.

محمدحسین زندویان افزود: برای پوشش اخبار دهه فجر جلسه‌ای با مسئولان سایت‌های خبری شهرستان تشکیل و از نقطه نظرات و پیشنهادت آنان در اجرای هر چه بهتر برنامه‌های اطلاع‌رسانی استفاده می‌شود.

سیدجاسم میرجهان فرد مسئول روابط عمومی فرمانداری نیز در این نشست گفت: دهه مبارک فجر فرصت خوبی برای معرفی و تجلیل از نخبگان شهرستان در حوزه‌های علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی است.

غلامعلی باقرپور مسئول روابط عمومی جهاد کشاورزی دیلم نیز در این نشست پیشنهاد مصاحبه نماینده صدا و سیما و خبرگزاری‌ها با شهروندان دیلمی که در پیروزی انقلاب نقشی داشته و یا در راهپیمایی‌های انقلاب شرکت داشته‌اند را مطرح کرد.

مسئول روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی دیلم نیز گفت: اطلاع‌رسانی برنامه‌ها و اخبار دهه فجر باید توسط یک متولی خاصی صورت گیرد و در همه رسانه‌ها و بالاخص صدا و سیما منعکس شود.

مصطفی مرادی نبود نمایندگی فعال صدا وسیما در شهرستان دیلم را یکی از معضلات و مشکلات حوزه اطلاع‌رسانی در این شهرستان عنوان کرد.

مسئول روابط عمومی شهرداری و شورای شهر دیلم نیز گفت: متاسفانه مشکل جذب خبر و رساندن خوراک خبری به رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها از مشکلاتی است که در زمینه اطلاع‌رسانی در این شهرستان وجود دارد.

فتح‌الله صالحی‌فرد افزود: نباید همه نیرو و انرژی در دهه فجر فقط صرف اطلاع‌رسانی برنامه‌ها شود و باید از نحوه تبلیغات، آذین‌بندی‌ها، نصب بنرها و پرچم‌ها در معابر و سطح شهر هم گزارشات خبری و تصویری تهیه شود.

ارائه اخبار و برنامه‌های ایام‌الله دهه مبارک فجر در پایگاه‌های خبری و اطلاع‌رسانی، اطلاع‌رسانی برنامه‌های ستاد دهه فجر از طریق سامانه پیامکی ادارات، ارسال بیانیه‌هایی با مضمون شعار انقلاب اسلامی از طریق سامانه پیامکی، تهیه گزارشات خبری از مراسم دوازدهم و بیست و دوم بهمن و سایر برنامه‌های توسط نمایندگی خبرگزاری‌های شهرستان، ایجاد شرایط لازم برای انعکاس مصاحبه فرماندار محترم و دبیر ستاد توسط نمایندگی خبرگزاری در شهرستان از جمله مصوبات این نشست بود.

انعکاس مقالات و گزارشات در پایگاه‌های خبری و اطلاع‌رسانی، مصاحبه با شهروندانی که در راهپیمایی‌ها و برنامه‌های مبارزاتی انقلاب اسلامی در دیلم نقش داشته و یا حضور پررنگ داشته‌اند و انعکاس آن در رسانه‌ها، تشکیل جلسه با مسئولان سایت‌های خبری شهرستان برای پوشش اخبار و برنامه‌ها ستاد دهه فجر، معرفی افراد نخبه شهرستان در زمینه‌های علمی، ورزشی، فرهنگی و هنری پس از پیروزی انقلاب تاکنون و انعکاس اخبار و برنامه‌های دهه فجر از طریق نمایندگی صدا و سیما در شهرستان از دیگر مصوبات این نشست بود.

انتهای پیام/66006/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول