اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جوانان هلال احمر کشور خبر داد

افتتاح اردوگاه امدادی ـ فرهنگی آبگرم معدنی فردوس

رئیس سازمان جوانان هلال احمر کشور از افتتاح اردوگاه امدادی ‌ـ فرهنگی مجتمع آبدرمانی و تفریحی آبگرم معدنی فردوس خبر داد.

افتتاح اردوگاه امدادی ـ فرهنگی آبگرم معدنی فردوس

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، وحید قبادی‌دانا عصر امروز در بازدید از مجتمع آب‌درمانی و تفریحی آبگرم معدنی فردوس، اظهار کرد: این مجموعه توانسته است با ارائه خدمات مطلوب به مسافران و گردشگران، رضایت آنان را جلب و خدمات ارزنده‌ای را به مراجعان ارائه دهد.

وی از افتتاح نخستین اردوگاه امدادی، فرهنگی خراسان جنوبی در مجتمع آبدرمانی و تفریحی آبگرم معدنی فردوس خبر داد و گفت: این اردوگاه با زیربنای یک‌هزار مترمربع در زمینی به مساحت 2 هزار مترمربع احداث شده است.

رئیس سازمان جوانان هلال احمر کشور تصریح کرد: اردوگاه امدادی، فرهنگی مجتمع آبدرمانی و تفریحی آبگرم معدنی فردوس شامل 216 اتاق اقامتی، سالن کنفرانس، آشپزخانه مرکزی و ظرفیت 100 تختخواب با تجهیزات کامل است و به عنوان یکی از 11 اردوگاه امدادی، فرهنگی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در خدمت نسل جوان، فعالیت خود را آغاز می‌کند.

قبادی‌دانا با اشاره به پیشرفت 95 درصدی اردوگاه امدادی، فرهنگی مجتمع آب‌درمانی و تفریحی آبگرم معدنی فردوس، تصریح کرد: پس از اتمام پروژه، به‌زودی با حضور مسئولان کشوری و استانی این اردوگاه مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

آبگرم معدنی فردوس، بزرگ‌ترین قطب گردشگری خراسان جنوبی

رئیس شورای اسلامی شهر فردوس نیز با اشاره به موقعیت ویژه این شهرستان و تردد حجم بالای مسافر و گردشگر در ایام بهار و تابستان و همچنین مراجعه تعداد زیادی گردشگر به مجتمع آب‌درمانی و تفریحی آبگرم معدنی فردوس، اظهار کرد: باید امکانات لازم برای اسکان و پذیرایی مطلوب از مسافران و گردشگران فراهم شود.

محمدحسین میثمی با تقدیر از خدمات ارزشمند سازمان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی برای احداث نخستین اردوگاه امدادی، فرهنگی استان، خواستار اختصاص اعتبارات لازم برای تکمیل و تجهیز هرچه بیشتر این اردوگاه و نیز احداث سالن ورزشی چند منظوره برای استفاده نسل جوان در این مجتمع شد.

وی گفت: آبگرم معدنی فردوس با قدمتی 200 ساله به عنوان یکی از پنج آبگرم معدنی کشور مطرح و در فاصله 20 کیلومتری شهرستان فردوس در مسیر جاده مشهد قرار دارد که این مجموعه بی‌نظیر سالانه تعداد زیادی مسافر و گردشگر را از شهرهای دور و نزدیک به سوی خود فرامی‌خواند.

رئیس شورای اسلامی شهر فردوس افزود: مجموعه آبگرم معدنی فردوس به عنوان بزرگ‌ترین قطب گردشگری و تفریحی خراسان جنوبی مطرح است و آب آن از خواص درمانی بسیار بالایی برخوردار و در درمان بسیاری از بیماری‌های پوستی و مفصلی موثر و مفید واقع شده است.

انتهای پیام/69007/غ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول