اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل میراث فرهنگی قزوین خبر داد

تشدید نظارت بر فعالیت تأسیسات گردشگری در قزوین

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین گفت: در راستای نظارت بر فعالیت تأسیسات گردشگری و به منظور ارتقای کیفی ارائه خدمات، دور دوم بازدید کمیته نظارت بر تأسیسات گردشگری این استان آغاز شد.

تشدید نظارت بر فعالیت تأسیسات گردشگری در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین، حمیدرضا قاسمی اظهار کرد: کمیته نظارت بر فعالیت‌های تأسیسات گردشگری با حضور کارشناسان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، حمل و نقل و پایانه‌ها، مرکز بهداشت استان و نیز ستاد اقامه نماز از همه اماکن مرتبط با گردشگری بازدید شد.

وی افزود: از نظر کیفیت و کمیت، نرخ اغذیه، ارائه سرویس مطلوب به مسافران و نیز رعایت بهداشت آنها را ارزیابی کرده و با راهنمایی‌های لازم در صدد رفع مشکلات و نواقص هستند که در صورت عدم رفع نقص طبق قوانین جاری برخورد قانونی انجام می‌پذیرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین ادامه داد: در دومین مرحله بازدیدهای نظارتی به عمل آمده از تأسیسات گردشگری سفره‌خانه سنتی نگار السلطنه واقع در شهر الوند به دلیل عدم رعایت ضوابط سازمان و همچنین عدم حضور مدیر تعطیل شد.

قاسمی با اشاره به اهمیت تأسیسات گردشگری برای سفری مطلوب بیان کرد: با توجه به اهمیت سفر و ایجاد فضای مناسب برای گردشگران، اجرای قوانین و مقررات الزامی بوده و باید با متخلفان برخورد قانونی شود و سفره‌خانه سنتی نگار السلطنه برای رفع پلمب باید ضوابط و مقررات را رعایت و تمام نواقص موجود را رفع کند.

گفتنی است؛ شماره تلفن گویای 3685024 و سامانه پیام کوتاه 300002585 به صورت شبانه‌روزی قادر به دریافت شکایات بوده و در اسرع وقت به پیشنهادات و شکایات واصله رسیدگی می‌شود.

انتهای پیام/77002/ی/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول