اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس:

همدان با 2 هزار جاذبه گردشگری اثر ثبت شده بین‌المللی ندارد

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس گفت: در سطح استان همدان 2 هزار جاذبه گردشگری وجود دارد که 900 مورد به ثبت رسیده اما در ثبت بین‌المللی اثری نداریم.

همدان با 2 هزار جاذبه گردشگری اثر ثبت شده بین‌المللی ندارد

به گزارش  خبرگزاری فارس از همدان، امیر خجسته عصر امروز در شورای اداری استان با بیان اینکه جمهوری اسلامی چکیده‌ای از پاکترین خون انسان‌های روی زمین است، افزود: مردم ایران با تمام قدرت در تمام زمینه‌ها در مقابل استکبار ایستادگی کردند و امروز شاهد قدرت‌نمایی ایران در منطقه هستیم.

وی با اشاره به اینکه ایران استکبار را به زانو درآورده است، افزود: باید با تمام توان، ظرفیت‌های لازم را برای خدمت‌رسانی به مردم به کار گیریم تا تحولی اساسی در استان و کشور را شاهد باشیم.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: باید از چالش‌ها و حاشیه‌سازی دوری کرده و وحدت را به عنوان رمز موفقیت سرلوحه کارها قرار دهیم.

به گفته وی، با وحدت بین مدیران باید موتور توسعه استان را به حرکت درآورد و با تأمین زیرساخت‌ها برای سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی و موجب توسعه همدان شد.

خجسته بر لزوم داشتن اقتصاد روشن برای استان خبر داد و گفت: در سطح استان همدان 2 هزار جاذبه گردشگری وجود دارد که 900 مورد به ثبت رسیده اما در ثبت بین‌المللی اثری نداریم.

وی اضافه کرد: دولت دیگر نمی‌تواند در هیچ زمینه‌ای سرمایه‌گذاری کند چرا که در شرایط تحریم قرار داریم پس باید در جذب سرمایه‌گذاران کوشا بود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر ضرورت برخورد با رانت‌خواران اذعان کرد: برخورد با مفاسد اقتصادی خواسته مردم و مقام معظم رهبری است و باید در سطح استانی و ملی با آنها برخورد شود.

وی از دستگاه‌های نظارتی خواست تا هیچ‌گونه مماشات و اغماضی در برخورد با مفاسد اقتصادی نداشته باشند. 

خجسته با بیان اینکه سران مفاسد اقتصادی باید اعدام شوند، گفت: برخورد جدی با رانت‌خواران باید در دستور کار باشد.

وی با بیان اینکه بودجه استان در حال ترمیم است، افزود: مدیران کل باید دائم با وزارتخانه‌ها در ارتباط باشند و برای جذب بودجه برای دستگاه‌های استان پیگیری کنند.

انتهای پیام/89003/ت30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول