اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر اجرایی اولین سمپوزیوم بین‌المللی گردشگری - ورزشی:

برگزاری سمپوزیوم بین‌المللی گردشگری به اوایل اردیبهشت 93 موکول شد

دبیر اجرایی اولین سمپوزیوم بین‌المللی گردشگری - ورزشی گفت: برگزاری اولین سمپوزیوم بین‌المللی گردشگری ورزشی اصفهان به اوایل اردیبهشت 93 موکول شد.

برگزاری سمپوزیوم بین‌المللی گردشگری به اوایل اردیبهشت 93 موکول شد

دانیال معادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: جلسه مشترکی با حضور مسئولان استانداری، شهرداری، نیروی انتظامی اصفهان و دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان و با هماهنگی وزارت امور خارجه برگزار شد که به دنبال آن با تصمیم نهایی شورای سیاست‌گذاری سمپوزیوم مقرر شد تاریخ اجرای این سمپوزیوم از 26 و 27 دی ماه به اوایل اردیبهشت‌ماه 1393 و همزمان با هفته اصفهان موکول شود.

وی ادامه داد: در این جلسه، نمایندگان نهادهای شرکت‌کننده با ابراز خرسندی از ابتکار و خلاقیت برپایی سمپوزیوم گردشگری ورزشی، این اقدام را امری مبتکرانه و درعین‌حال بااهمیت قلمداد کردند.

دبیر اجرایی اولین سمپوزیوم بین‌المللی گردشگری - ورزشی ادامه داد: برگزاری باشکوه این برنامه که در آن بیش از 400 میهمان خارجی در آن حضور می‌یابند، نیازمند آمادگی کامل بخش‌های گردشگری و خدماتی شهر برای پذیرایی و اسکان و صرفه‌جویی در هزینه‌های برگزاری سمپوزیوم است و از همین رو  تاریخ برگزاری سمپوزیوم به نیمه اول اردیبهشت‌ماه 1393 انتقال یافت.

معادی خاطرنشان کرد: برگزاری این سمپوزیوم همزمان با برگزاری مسابقات بین‌المللی پارالمپیک معلولین و جانبازان میان شهر اصفهان و 14 خواهرخوانده آن خواهد بود.

وی با ابراز خرسندی از جلسه اخیر کمیته اجرایی این همایش با دادگان معاون ورزشی دانشگاه، از حمایت‌های ریاست واحد اصفهان(خوراسگان)، استانداری، شهرداری و سازمان‌های دیگر به دلیل اهتمام جدی نسبت به سمپوزیوم قدردانی کرد و متذکر شد: امیدواریم تعویق تاریخ برگزاری سمپوزیوم به اوایل اردیبهشت 93 فرصت‌های بیشتری را برای انعکاس بهتر ظرفیت‌های علمی و اجرایی گردشگری ورزشی کشور فراهم کند.

انتهای پیام/63020/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول