اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بیجار:

هدف رسانه‌های بیگانه القای فرهنگ غرب در جامعه است

فرماندار بیجار گفت: القای فرهنگ غرب در بین مردم ایران مهم‌ترین هدف رسانه‌های بیگانه است.

هدف رسانه‌های بیگانه القای فرهنگ غرب در جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، حمدالله کریمی امشب در مراسم افتتاحیه دفتر بسیج رسانه شهرستان بیجار که به مناسبت سالروز شهادت شهید غلامرضا رهبر در محل کتابخانه ارشاد بیجار برگزار شد، اظهار کرد: رسانه‌ها نقش مهمی در مقابل با هجمه‌های دشمنان در جنگ نرم دارند.

وی افزود: دشمنان نظام با بهره‌گیری از قدرت رسانه‌ای خود با متحمل شدن هزینه‌های زیاد در صدد نشر و گسترش اهداف و عقاید و تفکرات خود در جامعه اسلامی هستند.

وی افزود: وظیفه اصحاب رسانه در راستای خنثی‌سازی توطئه‌های شوم دشمنان در چنین شرایطی بسیار مهم است. 

کریمی بسیج رسانه را یکی از مهم‌ترین و موثرترین عوامل در برابر حملات رسانه‌های دشمن دانست و گفت: بسیج رسانه‌ کشورمان در خط مقدم مبارزه با جنگ نرم و ناتوی فرهنگی دشمنان هستند.

وی خاطرنشان کرد: رسانه‌ها به ویژه بسیج رسانه باید با هوشمندی و درایت بیش از پیش در راستای حفظ منافع ملی نقش اساسی و مهم خود را ایفا کنند.

فرماندار بیجار از رسانه‌ها به عنوان زبان گویای جامعه نام برد و گفت: رسانه‌ها نقش برجسته‌ای در مقابل با جنگ نرم دشمنان دارند.

وی تصریح کرد: رسانه‌های ارزشی در خط مقدم مبارزه با دشمن و به عنوان سنگر مستحکم در برابر حمله‌های رسانه‌ای و سایبری دشمنان قرار دارند.

به گفته وی، پرهیز از سیاه‌نمایی خدمات نظام، روشنگری و ایجاد روحیه امید و نشاط، نشر اخبار صحیح، صداقت در عمل را از جمله اهداف رسانه‌های اسلامی عنوان کرد.

انتهای پیام/79015/ت20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول