اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان:

زنجان 10 هزار ورزشکار بانوی بیمه شده دارد

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: زنجان بیش از 10 هزار و 500 ورزشکار بانوی سازمان یافته دارد.

زنجان 10 هزار ورزشکار بانوی بیمه شده دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ایرج رحمانی بعد از ظهر امروز در جلسه کارگروه بانوان استان زنجان آمار جمعیت بانوان استان را بیش از 550 هزار نفر اعلام کرد و اظهار داشت: از این مجموع فقط حدود 10 هزار 500 ورزشکار بیمه شده در سطح استان وجود دارد.

وی با تامل‌برانگیز خواندن تفاوت آمارهای موجود در بین درصد جمعیت و ورزشکاران تصریح کرد: این موضوع وقتی جالب می‌شود که بدانیم زنجان یکی از استان‌های با وضعیت مطلوب در این زمینه است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان به گزارش‌های ارائه شده در مورد روند رو به افزایش آمار معتادان اشاره و اضافه کرد: به راستی مسئول و متولی پر کردن اوقات فراغت جوانان جامعه از جمله شادی و تفریح چه ارگانی است؟

این مسئول هزینه کردن در ورزش را نوعی سرمایه‌گذاری دانست و ادامه داد: در این راستا اقداماتی در حوزه ورزش بانوان استان انجام شده است.

رحمانی به کسب 166 مدال توسط ورزشکاران بانوی زنجان در مسابقات اشاره کرد و گفت: اداره‌کل ورزش و جوانان هم 108 تیم از بانوان را به مسابقات مختلف اعزام کرده است.

وی به عضویت چهار نفر از ورزشکاران زنجانی در تیم‌های ملی اشاره کرد و ابراز داشت: این در حالی است که تاکنون 95 نفر از ورزشکاران به اردوهای تیم ملی دعوت شده‌اند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان از عضویت 24 تیم ورزشی بانوان در لیگ‌های مختلف ورزشی خبر داد و افزود: 15 تیم از این مجموع در لیگ‌های برتر حضور دارند.

این مسئول به اجرای یک طرح ورزشی طی چند سال گذشته برای بانوان به ویژه بانوان خانه‌دار اشاره و خاطرنشان کرد: در این طرح بانوان با حضور در نزدیک‌ترین محل با یک مربی ورزش می‌کردند.

رحمانی استفاده از ظرفیت‌های خالی فضای دستگاه‌های اجرایی را بارزترین شاخصه در اجرای طرح ورزش برای بانوان خانه‌دار اعلام کرد و متذکر شد: طرح ورزش بانوان اغلب در مدارس عملیاتی شده است.

وی بر تاثیرگذاری بانوان بر سایر اعضای خانواده تاکید کرد و گفت: آشنایی مادر خانواده با مزایای ورزش موجب سوق دیگر اعضای خانواده به سمت ورزش است.

در این جلسه معاون امور بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان با تشریح طرح ورزش بانوان خانه‌دار تصریح کرد: این طرح در 12 منطقه استان از جمله 10 منطقه در زنجان عملیاتی شد.

سعید عینی با بیان اینکه طرح ورزش همکاری بانوان با همکاری مدیران آموزشگاه‌ها عملیاتی شده است، یادآور شد: این طرح برای چهار ماه برنامه‌ریزی شده بود ولی به دلیل استقبال صورت گرفته در برخی مناطق تا هشت ماه ادامه یافت.

وی اضافه کرد: با اطلاع‌رسانی‌های انجام شده در محیط بانوان علاقه‌مند در محل برگزاری ورزش بانوان ثبت نام و سپس با حضور یک مربی برنامه‌های روتین این طرح عملیاتی می‌شد.

معاون امور بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان تاکید کرد: اجرای مجدد طرح ورزش بانوان خانه‌دار نیازمند حمایت ارگان‌های دولتی از جمله استانداری زنجان است.

انتهای پیام/73004/غ40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول