اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اجرایی طرح سنجش رضایت مردم از دستگاه‌های دولتی زنجان خبر داد

اجرای طرح افکارسنجی در بین 330 دستگاه تابعه زنجان

مدیر اجرایی طرح سنجش رضایت مردم از دستگاه‌های دولتی استان زنجان گفت: طرح افکار سنجی در بین 330 دستگاه تابعه استان زنجان اجرا می‌شود.

اجرای طرح افکارسنجی در بین 330 دستگاه تابعه زنجان

حسین عظیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اجرای طرح افکارسنجی اظهار داشت: مجری طرح افکار سنجی استانداری‌ها و وزارت کشور است.

وی دانشگاه زنجان را به عنوان مدیریت اجرایی طرح سنجش رضایت مردم از دستگاه‌های دولتی استان زنجان اعلام کرد و افزود: پرسشنامه‌‌های این طرح از طریق وزارت کشور در همه استان‌ها توزیع می‌شود.

مدیر اجرایی طرح سنجش رضایت مردم از دستگاه‌های دولتی استان زنجان با اشاره به اینکه طرح افکارسنجی در بین 49 دستگاه اجرایی برگزار می‌شود، گفت: همچنین این طرح در بین 330 دستگاه تابعه استان زنجان اجرا می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه طرح افکار سنجی جزو ردیف پیمایش محسوب می‌شود، ادامه داد: مردم کشورمان شایسته تکریم هستند و امید است این طرح بتواند صدای مردم را به گوش مسئولان انعکاس دهد.

عظیمی با اشاره به اینکه سئوالات این طرح در طول 9 سال گذشته بر اساس دیدگاه‌های علمی طراحی شده است، بیان داشت: این سئوالات استانداری که دارای اعتبار است سالانه در سطح کشورمان اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در اجرای طرح سنجش رضایت مردم از دستگاه‌های دولتی نظارت مردم در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: این طرح در همه شهرستان‌های استان و مجموعا در بین 320 تا 330 دستگاه اجرا می‌شود.

مدیر اجرایی طرح سنجش رضایت مردم از دستگاه‌های دولتی استان زنجان با اشاره به اینکه این طرح از 21 دی ماه در سطح کشور آغاز شده است، گفت: پایان اجرای این طرح 20 بهمن ماه جاری خواهد بود.

این مسئول در پایان اذعان داشت: در این طرح از 7 هزار نفر ارباب رجوع نظرسنجی صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/73008/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول