اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راه و شهرسازی زنجان:

تردد در محورهای استان زنجان با سهولت انجام می‌گیرد

مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: تردد در محورهای استان زنجان با سهولت انجام می‌گیرد.

تردد در محورهای استان زنجان با سهولت انجام می‌گیرد

مسعود خوشکام امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: گردنه خانچایی در محور زنجان به طارم و گردنه دهجلال در محور زنجان به سلطانیه دارای مه غلیظ و کاهش دید افقی است.

وی با اشاره به کولاک مقطعی در روز گذشته و مسدودی برخی از راه‌های استان خاطرنشان کرد: ماموران راهداری همزمان با مسدود شدن این مسیرها به بازگشایی راه‌ها مشغول شدند.

این مسئول با اشاره به اینکه روز گذشته 11 راه روستایی مسدود شده بود، تصریح کرد: این راه‌ها در شهرستان‌های ایجرود و خدابنده واقع بودند.

وی با بیان اینکه از این تعداد هشت راه روستایی در شهرستان ایجرود بوده است، تاکید کرد: 6 راه روستایی مسدودی در این شهرستان به طور کامل بازگشایی شده و دو راه باقی‌مانده شامل روستاهای خالی از سکنه است که در مراحل بعدی بازگشایی می‌شود.

مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان از بازگشایی سه راه‌ روستایی شهرستان خدابنده خبر داد و افزود: با توجه به بهبود وضعیت هوا در ساعات گذشته تردد در همه مسیرها با سهولت انجام می‌گیرد.

خوشکام با اشاره به لغزنده بودن محورهای دارای کولاک خاطرنشان کرد: برای سلامت بیشتر مسافران به همرا داشتن و استفاده از زنجیر چرخ در تمام مسیرها الزامی است.

وی با درخواست از رانندگان برای خودداری از سفرهای غیر ضروری گفت: رانندگان در سفرهای زمستانی خود سرعت مطمئنه را برای حفظ سلامت خود و سرنشینان خودرو رعایت نمایند.

این مسئول با اشاره به ناپایدار بودن وضعیت جوی استان زنجان تاکید کرد: رانندگان پیش از آغاز سفر با ارسال پیامک بدون متن به سامانه پیامکی 1000241141 و یا تماس با شماره 7272027 از وضعیت راه‌های استان آگاهی پیدا کنند.

انتهای پیام/2308/ط20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول