اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

معاون اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان خبر داد

توزیع شیر نوبت اول در همه مدارس زنجان

معاون اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت شیر یارانه‌ای نوبت اول در همه مدارس تا پایان سال جاری توزیع خواهد شد.

توزیع شیر نوبت اول در همه مدارس زنجان

ابوالقاسم احمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: طی دو مناقصه که از طریق آموزش و پرورش استان زنجان برای تامین شیر یارانه‌ای برگزار شد، شرکت شیر پگاه زنجان و شرکت کالبر اراک به عنوان شرکت‌های برنده مناقصه اعلام شدند.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه 65 درصد از شیر تهیه شده به صورت پاستوریزه است، افزود: این مقدار شیر توسط شرکت شیر پاستوریزه پگاه زنجان تامین خواهد شد.

این مسئول با اشاره به اینکه برای مناطق دورافتاده و صعب‌العبور شیر دارای ماندگاری بالا تهیه و توزیع خواهد شد، تصریح کرد: 35 درصد شیری که قرار است توزیع شود به صورت استریل از شرکت کالبر اراک تهیه و بین مدارس استان زنجان توزیع می‌شود.

وی به آغاز طرح توزیع شیر به صورت نمادین در آموزشگاه عصمت شهرستان سلطانیه اشاره و خاطر نشان کرد: هدف پوشش در این طرح همه دانش‌آموزان دختر و پسر دوران ابتدایی، متوسطه دوره اول دولتی، مراکز شبانه‌روزی کودکان بی‌سرپرست و پیش دبستانی ضمیمه هم‌ شیفت با مدارس ابتدایی دولتی و کارکنان این مراکز است.

احمدی با اشاره به اینکه برای توزیع شیر در مدارس استان زنجان بودجه 18 میلیارد ریالی در نظر گرفته شده است، خاطر نشان کرد: قرار است در نوبت اول 25 نوبت شیر در مدارس استان زنجان در بین دانش‌آموزان توزیع شود.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه توزیع شیر در 9 منطقه اداراه آموزش و پرورش انجام شده است، تاکید کرد: توزیع شیر در 5 منطقه باقی مانده از مناطق 14 گانه آموزش و پرورش نیز تا پایان دی ماه انجام خواهد شد.

این مسئول متذکر شد: اداره کل آموزش و پرورش در نظر دارد تا پایان 25 اسفند 25 وعده شیر نوبت اول را در بین دانش‌آموزان پخش کند.

انتهای پیام/ 73002/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول