اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری زنجان:

کمیته بانوان دهه فجر زنجان 45 برنامه شاخص اجرا می‌کند

مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری زنجان با متعدد توصیف کردن برنامه‌های تدوین شده برای دهه فجر سال جاری گفت: کمیته بانوان دهه فجر زنجان 45 برنامه شاخص اجرا می‌کند.

کمیته بانوان دهه فجر زنجان 45 برنامه شاخص اجرا می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آذر آوازه بعد از ظهر امروز در جلسه کار گروه بانوان استان زنجان با اشاره به جلسات برگزار شده این کار گروه اظهار داشت: این جلسات مصوباتی را هم داشته که اغلب کلی بوده است.

وی ضمن تشریح برخی از مصوبات کارگروه بانوان استان زنجان اضافه کرد: طرح مطلع مهر یکی از این مصوبات است که به صورت مشترک برای بانوان و آقایان عملیاتی می‌شود.

مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری زنجان با بیان اینکه برخی از دستگاه‌های اجرایی هنوز طرح مطلع مهر را عملیاتی نکرده‌اند، تصریح کرد: ارگان‌های اجرایی باید گزارش‌های اقدامات خود را در اجرای این طرح به کارگروه ارائه دهند.

این مسئول راه‌اندازی بانک اطلاعاتی بانوان استان زنجان را یکی دیگر از مصوبات کارگروه دانست و ادامه داد: به این منظور نرم‌افزاری هم خریداری شده است.

آوازه به لزوم نصب المان‌های شاخص در سطح شهر زنجان اشاره کرد و گفت: وارد شوندگان به زنجان باید با المان‌های خاص آن آشنا شوند.

وی از تشکیل 21 کمیته برای تدوین برنامه‌های دهه فجر خبر داد و افزود: یکی از این کار گروه‌ها هم کمیته بانوان است که کار گروه‌های تخصصی آن در آستانه شکل گیری است.

مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری زنجان با تشریح برنامه‌های ایام دهه فجر یادآور شد: 10 روز دهه فجر با عنوان خاصی نامگذاری شده که برنامه‌های آن در سطح زنجان و سایر شهرستان‌ها عملیاتی می‌شود.

این مسئول همایش بزرگ بانوان در روز 14 بهمن، نمایشگاه توانمندی بانوان، نشست مبلغان خواهر با مشارکت اداره کل ورزش و جوانان، کارگاه افزایش جمعیت و تبیین تهدیدهای ناشی از کاهش جمعیت، بازدیدهای علمی و فرهنگی، برگزاری اختتامیه طرح رحمت و تجلیل از رابطین و مربیان، تجلیل از زنان و مادران سرپرست خانوار، برگزاری مسابقه با عناوین مختلف، برگزاری مسابقه با عنوان باور داشت مهدویت، برگزاری محافل قرآنی و همایش بزرگ خانواده با حضور یکی از اساتید کشوری، حضور در راهپیمایی 22 بهمن با برنامه جانبی و تجلیل از بانوان ایثارگر از جمله برنامه‌های شاخص دهه فجر سال جاری محسوب می‌شود.

آوازه با متعدد توصیف کردن برنامه‌های دهه فجر سال جاری تاکید کرد: از بین این برنامه‌ها 45 برنامه به صورت شاخص اجرا می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم توجه به آسیب‌های ناشی از دستگیری مردان معتاد در جامعه تاکید کرد: در نظر گرفته شدن جیره غذایی روزانه برای خانواده این معتادان مانع بروز بسیاری از آسیب‌های ناشی از این اقدامات می‌شود.

مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری زنجان تاکید کرد: در حال حاضر تقریبا هیچ اقدامی در راستای حمایت از خانواده‌های آسیب پذیر معتادان انجام نشده است.

انتهای پیام/73004/ک30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول