اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی خبر داد

بهر‌ه‌برداری از 165 کیلومتر راه روستایی در دهه فجر

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی از افتتاح و بهر‌ه‌برداری از 165 کیلومتر راه روستایی همزمان با دهه مبارک فجر در استان خبر داد.

بهر‌ه‌برداری از 165 کیلومتر راه روستایی در دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک غلامرضا خرمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همزمان با گرامیداشت دهه مبارک فجر 165 کیلومتر راه روستایی با اعتباری بالغ بر 124 هزار و 400 میلیون ریال در سطح استان به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی تصریح کرد: این پروژه‌ها شامل 133 کیلومتر راه آسفالته و 32 کیلومتر راهسازی است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت: با بهره‌برداری از این طرح 7 هزار و 768 خانوار ساکن در این روستاها از راه آسفالته روستایی بهره‌مند خواهند شد.

خرمی همچنین از افتتاح و بهره‌برداری از 13 پروژه در حوزه مدیریت راهداری خبر داد و بیان داشت: همزمان با دهه گرامیداشت فجر 13 پروژه در حوزه مدیریت راهداری به بهره‌برداری خواهد رسید که طول مقطع آن 144 کیلومتر و اعتبار هزینه شده برای آن 49 هزار و 960 میلیون ریال است.

وی ادامه داد: همچنین به همین مناسبت هفت پروژه راهسازی در حوزه مدیریت ساخت و توسعه راه‌ها با 71 کیلومتر و 345 هزار میلیون ریال به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/87005/غ10/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول