اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز گلستان خبر داد

بهره‎برداری و اجرای 94 پروژه در دهه فجر

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان از بهره‎برداری و آغاز عملیات اجرایی 94 پروژه در ایام دهه مبارک فجر سال جاری خبر داد.

بهره‎برداری و اجرای 94 پروژه در دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، رمضانعلی سنگدوینی صبح امروز در نشست خبری با خبرنگاران استان گلستان اظهار داشت: در دهه مبارک فجر امسال نزدیک به 94 پروژه مورد بهره‎برداری قرار خواهد گرفت و عملیات اجرایی آنها آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: در دهه فجر امسال پروژه‎ها در هشت روستای استان گلستان آماده بهره‎برداری است و تعداد 2 هزار خانوار از نعمت گاز بهره‎مند خواهند شد که میزان مبلغ هزینه شده برای این پروژه‎ها 3 میلیارد و 610 میلیون تومان است.

سنگدوینی خاطرنشان کرد: در مدت گذشته چهار جایگاه «CNG» گازرسانی شده که در ایام دهه مبارک فجر این جایگاه‎ها مورد بهره‎برداری قرار خواهند گرفت که در علی‎آبادکتول، خیابان کاشانی گرگان، خان‎ببین و اینچه برون از این جایگاه‎ها بهره‎مند خواهند شد.

وی افزود: برای این جایگاه‎ها از طرف شرکت گاز استان گلستان نزدیک به 250 میلیون تومان هزینه شده که همچنین به طور معمول برای ساخت ساختمان این جایگاه‎ها بین یک تا 2 میلیارد تومان نیز هزینه می‎شود که میزان دقیق آن از طرف شرکت ملی پخش فرآورده‎های نفتی انجام می‎شود.

مدیرعامل شرکت گاز گلستان خاطرنشان کرد: گازرسانی به 76 واحد صنعتی در استان گلستان در مدت گذشته انجام شده که در دهه مبارک فجر مورد بهره‎‎برداری قرار خواهد گرفت و برای این پروژه‎ها نیز یک میلیارد و 250 میلیون تومان هزینه شده است.

سنگدوینی بیان کرد: در پروژه‎های زیرساختی در سال‎های گذشته به‎خصوص از سال 1386 تا به امروز اقدامات بسیار خوبی به دلیل نیاز استان در حوزه‎ زیرساخت در گاز انجام شده است.

وی ادامه داد: در همین راستا بهره‎برداری از خط انتقال 10 اینچ گنبد، بهره‎برداری از خط تغذیه 16 اینچ از «سی جی اس» جدید گنبدکاووس، بهره‎برداری از ایستگاه «CGS» جدید شهر گنبدکاووس، بهره‎برداری از خط تغذیه دهنه محمدآباد فاضل‎آباد، بهره‎برداری از خط تغذیه گاز حدفاصل سه‎راهی علی‎آبادکتول ـ آق‎قلا تا «CGS» علی‎آبادکتول و بهره‎برداری از خط تغذیه شهرک صنعتی اترک از برنامه‎های دهه مبارک فجر در استان گلستان است.

سنگدوینی تاکید کرد: مبلغ هزینه شده برای این پروژه‎ها در بخش زیرساخت 7 میلیارد و 950 میلیون تومان است.

وی در پایان ابراز داشت: در مجموع برای دهه فجر سال جاری تعداد 94 پروژه به ارزش 13 میلیارد تومان آماده بهره‎برداری است.

انتهای پیام/83004/غ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول