اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین خبر داد

اعزام 160 مبلغ در هفته وحدت به نقاط مختلف قزوین

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: شورای تبلیغ این استان در نظر دارد برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن برنامه‌های هفته وحدت 160 نفر از مبلغان را به نقاط مختلف استان قزوین به ویژه روستاها اعزام کند.

اعزام 160 مبلغ در هفته وحدت به نقاط مختلف قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام علی نعمت‌الهی ظهر امروز در دیدار اعضای شورای تبلیغ استان با آیت‌الله هادی باریک‌بین نماینده ولی فقیه در استان قزوین که در سالن اجتماعات شهید باریک‌بین برگزار شد، اظهار کرد: یکی از وظایف اصلی شورای تبلیغ اعزام مبلغ به نقاط مختلف این استان بوده که این موضوع در ایام مذهبی سال مانند ماه‌های محرم و صفر بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد.

وی افزود: بر این اساس شورای تبلیغ در دهه ماه محرم یک هزار و 189 نفر مبلغ به مناطق مختلف استان قزوین اعزام کرده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین عنوان کرد: مبلغان اعزامی وظایف و برنامه‌های مختلفی را در دهه آخر ماه صفر در دستور کار دارند که باید اجرایی کنند.

نعمت‌الهی تصریح کرد: ماه محرم ایام مذهبی مختلف دارد که از جمله آنها می‌توان به اربعین حسینی، رحلت پیامبر اکرم (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) اشاره کرد و از سوی دیگر یوم‌الله 9 دی نیز با این ایام تقارن پیدا کرده بود که مبلغان بر اساس این ایام برنامه‌های متنوعی را برگزار کردند.مبلغان اعزامی به نقاط مختلف استان قزوین در دهه سوم محرم علاوه بر ترویج فرهنگ عاشورا، مصیبت‌های کربلا به موضوعاتی از قبیل بصیرت و هوشیاری مردم در برابر توطئه‌های شوم دشمنان، تحریم‌های اقتصاد، عفاف و حجاب نیز می‌پردازند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: در ماه صفر نیز 185 نفر از مبلغان و در ایام ماه مبارک رمضان سال جاری نیز یک هزار و 80 نفر از مبلغان را به نقاط مختلف این استان اعزام کرده است.

نعمت‌الهی عنوان کرد: در سال جاری نیز مانند دیگر سال‌ها، اعضای شورای تبلیغ در نظر دارد در هفته مبارک وحدت و ولادت پیامبر اکرم(ص) 160 نفر از مبلغان را به مناطق مختلف استان قزوین به ویژه روستاها اعزام کند.

انتهای پیام/77010/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول