اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در قزوین:

حضور مبلغان در روستاها تقویت شود

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: مسئولان امر باید برنامه‌ریزی دقیقی برای حضور مبلغان در روستاهای این استان داشته و حضور آنان را در روستاها بیش از پیش تقویت کنند.

حضور مبلغان در روستاها تقویت شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، آیت‌الله هادی باریک‌بین ظهر امروز در دیدار با جمعی از اعضای شورا تبلیغ استان که در سالن اجتماعات شهید باریک‌بین برگزار شد، ضمن تبریک فرارسیدن میلاد پیامبر اکرم (ص) اظهار کرد: ما مسلمانان باید در هفته وحدت با هماهنگی و انسجام بیشتر برنامه‌های خود را انجام دهیم.

وی ضمن تأکید بر برگزاری بهتر و باشکوه‌تر برنامه‌های هفته وحدت افزود: اعضای شورای تبلیغ باید با هماهنگی با ائمه جمعه و جماعات و مرکز رسیدگی به امور مساجد روز ولادت پیامبر اکرم(ص) را به بهترین نحو ممکن جشن بگیریم.

امام جمعه شهر قزوین با اشاره به موضوع تبلیغ در استان قزوین عنوان کرد: امروز مسئله تبلیغ یکی از مسائل مهم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که باید ضمن به موقع انجام شدن، مردمی نیز باشد.

باریک‌بین تصریح کرد: اعضای شورای تبلیغ استان قزوین باید ظرفیت‌های تبلیغی این استان را با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین و مرکز رسیدگی به امور مساجد شناسایی کرده و پس از آن به اعزام مبلغ به مناطق مختلف این استان و روستاها اقدام کنند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اهمیت تبلیغ در روستاها گفت: باید زمینه تبلیغ در روستاها بیشتر فراهم شود.

باریک‌بین بیان کرد: امروز حضور مبلغان و طلاب جوان در روستاهای استان قزوین حضوری فعال و تأثیرگذار است که باید با همکاری دستگاه‌های مختلف این حضور پررنگ‌تر شود.

امام جمعه قزوین با بیان اینکه ارائه آموزش‌های بیشتر در زمینه تبلیغ برای طلاب حوزه‌های علمیه استان قزوین ابراز کرد: مسئولان اداره‌کل تبلیغات اسلامی و مرکز رسیدگی به امور مساجد باید آموزش‌های تبلیغی بیشتری برای طلاب و مبلغان در نظر بگیرند.

انتهای پیام/77010/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول