اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آستارا خبر داد

اعزام 25 مبلغ به مساجد آستارا

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندر آستارا از اعزام 25 مبلغ به مساجد و هیئت‌های مذهبی این شهرستان در دهه آخر ماه صفر خبر داد.

اعزام 25 مبلغ به مساجد آستارا

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، حجت‌الاسلام حسن ملائکی عصر امروز در جمع هیئت‌های مذهبی این شهرستان اظهار کرد: به مناسبت دهه آخر ماه صفر در مسجد عباسیه، مسجد حسینیه شهرک عباس‌آباد و مسجد جامع شهر لوندویل محفل انس با قرآن با حضور قاریان برجسته شهرستانی برگزار می‌شود.

وی برگزاری نشست‌های دینی با موضوع حماسه 9 دی و رحلت جانسوز پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا (ع) را از دیگر برنامه‌های این ایام در بندر آستارا است.

به گفته این مسئول نشست‌های دینی مذکور در دانشگاه‌های آزاد اسلامی و پیام نور آستارا برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در روز شهادت حضرت رسول اکرم (ص) مراسم دسته عزاداری خیابانی در آستارا و لوندویل راه‌اندازی می‌شود، خاطرنشان کرد: در روز رحلت پیامبر اکرم (ص) مردم مومن بندر آستارا با تجمع در مقابل سپاه ناحیه به طرف مسجد حضرت محمد رسول‌الله (ص) آستارا و لوندویل حرکت کرده و در این مسجد به عزاداری و سینه‌زنی می‌پردازند.

ملائکی یادآور شد: قرائت زیارت رسول و «ازبعید» در مسجد حضرت محمد رسول‌الله (ص) از دیگر برنامه‌های روز شهادت پیامبر گرامی اسلام در شهرستان بندر آستارا است.

وی از اعزام سه مبلغ نخبه از حوزه علمیه قم برای حضور در مراسم‌های دهه آخر صفر در آستارا خبر داد و متذکر شد: علاوه بر 25 مبلغ اعزامی، این مبلغان نیز با حضور در مساجد و هیئت‌های مذهبی آستارا و لوندویل و حومه به بیان معارف دینی و مذهبی می‌پردازند.

انتهای پیام/84001/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول