اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم پاس همدان:

تلاش می‌کنم پاس را به جایگاه واقعی‌اش برسانم

سرمربی جدید تیم پاس همدان با بیان اینکه برای شروع کار به مسئولان باشگاه پاس هیچ قولی نداده‌ام، گفت: فقط برای کمک به این تیم ریشه‌دار به همدان آمده‌ام.

تلاش می‌کنم پاس را به جایگاه واقعی‌اش برسانم

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، نخستین تمرین تیم فوتبال پاس عصر امروز با حضور محسن عاشوری سرمربی جدید سبزپوشان حال و هوای دیگری به خود گرفته بود.

در مراسم معارفه سرمربی جدید تیم بزرگسالان پاس بعد از مدت‌ها شاهد حضور مسئولان تیم پاس، خبرنگاران و ورزشی‌نویسان همدانی بودیم تا در رختکن تیم پاس محسن عاشوری به صورت رسمی کار خود را در کنار این تیم آغاز کند.

در ابتدای این مراسم، مدیرعامل باشگاه پاس همدان با اشاره به تغییرات جدید ایجاد شده در تیم پاس گفت: جای خوشحالی است که این اتفاق مبارک همزمان با آغاز امامت حضرت مهدی(عج) صورت می‌گیرد.

عبدالحمید رمضانی افزود: امید است بتوانیم با توکل به خدا و توسل به اهل‌بیت(ع) به خصوص حضرت حجت (عج) سال آینده در لیگ برتر حضور داشته باشیم.

وی با بیان اینکه از همان روزهای اول فعالیتم در این باشگاه گفتم که یک تیم لیگ برتری به مردم همدان بدهکار هستیم، ادامه داد: با حضور عاشوری به عنوان سرمربی جدید تیم، برای رسیدن به هدف‌ خود تلاش مضاعفی خواهیم داشت.

مدیرعامل باشگاه پاس همدان با بیان اینکه عاشوری نیاز به تعریف و معرفی ندارد، تأکید کرد: کمتر کسی از بازیکنان فوتبال است که با سابقه این مربی آشنایی نداشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: این مربی در تیم‌های بزرگی کار کرده که اکنون نیز برای موفقیت پاس در همدان حضور دارد.

رمضانی ادامه داد: وقتی در مرحله مذاکره از هدف عاشوری برای حضور در تیم پرسیدیم، تلاش برای رساندن پاس به لیگ برتر را هدف خود عنوان کرد.

وی ادامه داد: حضور عاشوری در همدان به منزله تغییر اساسی در تیم پاس است پس باید از فرصت باقی مانده تا پایان فصل برای صعود به لیگ برتر استفاده کرد.

در ادامه سرمربی جدید پاس همدان خطاب به بازیکنان تیم پاس گفت: شما باید ضمن ارزشگذاری به موقعیت کنونی خود در عرصه ورزشی، بدانید که در چه تیمی توپ می‌زنید و لباس چه تیمی را به تن دارید.

محسن عاشوری ابراز داشت: تیم پاس عنوان قهرمانی آسیا و قطب سوم فوتبال ایران را داشته؛ پس باید بازیکنان قدر جایگاه خود در این تیم را بدانند.

وی با بیان اینکه با آگاهی از شرایط نامساعد تیم وارد آن شده‌ام، گفت: هدف من بازگرداندن تیم پاس به جایگاه اصلی آن است.

سرمربی پاس همدان با اشاره به اینکه کار سختی در پیش است، تأکید کرد: اگر دل کسی با تیم نیست بهتر است همین الآن از مجموعه جدا شود.

وی با بیان اینکه فوتبالیست‌ها باید مرد روزهای سخت باشند، ابراز داشت: عاشق بازیکنان جاه‌طلب، با انگیزه و خستگی‌ناپذیر هستم.

عاشوری با بیان اینکه فرصت کمی برای رسیدن به کورس قهرمانی داریم، خواستار همراهی همه برای رساندن تیم به شرایط ایده‌آل شد.

وی با بیان اینکه برای شروع به مسئولان باشگاه پاس هیچ قولی نداده است،‌ گفت: فقط برای کمک به این تیم ریشه‌دار به همدان آمده‌ام.

بعد از مراسم معرفی رسمی بازیکنان زیر نظر محسن عاشوری و با همکاری بابک صمدیان مربی بومی تیم پاس و محمد خاوری مربی دروازه‌بانان این تیم، نخستین تمرین خود را با سرمربی جدید خود در ورزشگاه شهدای قدس همدان انجام دادند.

تیم فوتبال پاس همدان تا پایان هفته چهاردهم با 14 امتیاز و تفاضل بدتر نسبت به البدر بندر کنگ در رده دوازدهم لیگ دسته یک قرار گرفته است.

در چارچوب هفته پانزدهم مسابقات فوتبال لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور روز یکشنبه 22 دی ماه از ساعت 14 تیم فوتبال پاس همدان در ورزشگاه شهدای قدس این شهر از تیم آلومینیوم هرمزگان پذیرایی خواهد کرد.

انتهای پیام/89020/ت40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول