اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار انار اعلام کرد

ارائه تسهیلات صندوق توسعه ملی به سرمایه‌گذاران در شهرستان انار

فرماندار انار از ارائه تسهیلات صندوق توسعه ملی به سرمایه‌گذاران در شهرستان انار خبر داد.

ارائه تسهیلات صندوق توسعه ملی به سرمایه‌گذاران در شهرستان انار

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان انار، غلامعلی موحدی‌نیا در نخستین همایش بزرگ سرمایه‌گذاری این شهرستان ضمن معرفی شهرستان و ظرفیت‌های بخش صنعت، کشاورزی، گردشگری و صنایع دستی آن، اظهار داشت: سرمایه‌گذاری در بخش صنعت، معدن و تجارت در این شهرستان باید پیگیری شود.

وی با بیان اینکه اداره صنعت، معدن و تجارت در این شهرستان به زودی راه‌اندازی می‌شود، افزود: عدم استقبال مردم از پس‌انداز سرمایه، افت شدید آب‌های زیرزمینی موجود، فرسایش در کویر، سرمایه‌گذاری مردم در شهرستان‌ها و استان‌های دیگر از مشکلات و موانع توسعه و پیشرفت این شهرستان است.

موحدی‌نیا با اعلام عناوین طرح‌های قابل اجرا و کارشناسی شده در این شهرستان بیان داشت: از سرمایه‌گذاران و کارآفرینان در این شهرستان حمایت شده و تسهیلاتی نیز از طریق صندوق توسعه ملی در اختیار آنان قرار داده می‌شود.

سید محمد ابراهیم علوی، معاون اتاق بازرگانی و صنایع و معادن استان کرمان نیز گفت: برای برون‌رفت از اقتصاد تک‌محصولی شناخت عوامل و موانع و همچنین شناخت ظرفیت‌های موجود آن منطقه لازم است.

وی با اعلام اینکه شهرستان انار رتبه دوم پس‌انداز در سطح استان را دارد، اظهار داشت: می‌توان با جذب سرمایه‌گذار و فراهم کردن اطمینان و آسودگی خاطر برای آنان در محیطی امن به فعالیت مشغول شد و به جای خروج سرمایه از این شهرستان و سرازیر شدن آن به شهرستان‌ها و استان‌های همجوار در شهرستان خود به فعالیت مشغول شد.

محمد تکلوزاده معاون برنامه‌ریزی استاندار کرمان با برشمردن ظرفیت‌های متعددی که در بخش‌‌های مختلف استان موجود است، گفت: استان کرمان با 23.5 درصد باغ‌های پسته بزرگترین جنگل با ارزش حاصل دست انسان را دارد که با بیش از 300 هزار هکتار باغ‌های پسته رتبه اول جهان را به خود اختصاص داده است.

وی عنوان کرد: استان کرمان را به دلیل معادن زیاد بهشت معادن ایران می‌دانند، بنابراین افراد کارآفرینی که دارای مدیریت بالا در استفاده صحیح از ظرفیت‌ها و منابع انسانی هستند، می‌توانند، نهایت بهره‌وری و تولید را داشته باشند و با استفاده از توانایی‌های خود و حمایت‌های مسئولان تحول بزرگی در زمینه صنعت ایجاد کنند.

تکلوزاده در پایان بیان داشت: شهرستان انار رتبه هفتم را در بین شهرستان‌های توسعه یافته در استان کرمان دارد.

انتهای پیام/80021/ذ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول