اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌پیمان اکبری در گفت‌و‌گو با فارس:

‌برخی تیم‌ها در لیگ والیبال 7 میلیارد توما‌ن سرمایه‌گذاری کرده‌اند

سرمربی تیم والیبال پیکان تهران گفت: ‌‌برخی تیم‌ها در لیگ والیبال 7 میلیارد توما‌ن سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

‌برخی تیم‌ها در لیگ والیبال 7 میلیارد توما‌ن سرمایه‌گذاری کرده‌اند

پیمان اکبری در حاشیه دیدار هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال بین کاله مازندران و پیکان تهران درمورد جابجایی جایگاه تیم‌های سایپا، پیکان و کاله در صدر جدول با تیم‌های باریج اسانس، متین و میزان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در آمل بیان داشت: جابه‌جایی تیم‌ها در لیگ برتر امری طبیعی است.

وی افزود: هر تیمی که هزینه و سرمایه‌گذاری بیشتری داشته باشد نتیجه بهتری کسب می‌کند.

اکبری با اعلام اینکه سرمایه‌گذاری امسال پیکان در لیگ برتر به 3 میلیارد تومان نمی‌رسد ولی در مقابل تیم‌هایی صدرنشین و بالای جدول بیش از 6 تا هفت میلیارد تومان هزینه کرده‌اند، گفت: طبیعی است با سرمایه‌گذاری مهره‌های بهتری به خدمت گرفته شده و میزان قرارداد یک بازیکن تیم‌های رده اول یا دوم جدول به اندازه سه والیبالیست فیکس پیکان است.

وی با اعلام اینکه امیدوارم سال به سال بر تعداد تیم‌های خصوصی بیشتر شود، اذعان داشت: با ورود بخش خصوصی سرمایه‌گذاری‌ها بیشتر و بازیکنان ملی‌پوش در آن تیم‌ها جذب می‌شوند.

سرمربی تیم والیبال پیکان تهران خاطرنشان کرد: تیم‌ها با توجه به بودجه یارگیری می‌کنند و هرچه بودجه بیشتر باشد به‌کارگیری بازیکنان نامی بیشتر است.

وی در مورد به نفع یا به ضرر بودن ورود بخش خصوصی برای والیبال کشورمان یادآور شد: به نظرم این روند هم‌اکنون در لیگ برتر بد نیست زیرا در گذشته بیشتر بازیکنان ملی‌پوش در دو تیم بودند و این اتفاق برای دو تیم رخ می‌داد که یکی از آنها پیکان بود ولی هم‌اکنون حدود چهار تا پنج تیم با هزینه‌های بالا دست به جذب بازیکنان نام‌آشنا زدند و امیدوارم این اتفاق برای دیگر تیم‌های کشور نیز رخ دهد تا با یارگیری خوب شرایط مساوی حاکم بوده و تیم‌ها روند نزدیکی داشته باشند.

اکبری با اشاره به اینکه این اتفاق در صورتی خوب است که تیم‌ها مدام و مستمر دست به تیمداری بزنند، اضافه کرد: تعداد تیم‌ها بیشتر شود نه اینکه طی یک یا چند سال دست به سرمایه‌گذاری زده و پس از آن تیمداری نکنند.‌

وی بیان داشت: برای مثال تیمی همانند کاله مازندران یک سری سلسله مراتب را طی کرده تا به قهرمانی در لیگ برتر ایران، قهرمانی در جام باشگاه‌های آسیا و حضور در جام قهرمانان باشگاه‌های جهان رسید، این تیم از ابتدا برنامه‌ریزی بلند مدتی داشته و امیدوارم تیم‌های دیگر که دست به جذب بازیکنان ملی می‌زنند برنامه بلندمدت داشته باشند و تیم‌داری‌شان به یک یا دو سال ختم نشود تا به یک‌باره از رقابت‌های لیگ برتر کنار بکشند.

انتهای پیام/86012/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول