اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر گرگان هشدار داد

افزایش ساخت‌وساز غیرمجاز در بلوار صیاد شیرازی گرگان

رئیس کمیسیون خدمات شهری، فضای سبز و زیست شهری شورای اسلامی شهر گرگان نسبت به ساخت‌و‌سازهای غیرمجاز در محور بلوار صیاد شیرازی گرگان هشدار داد.

افزایش ساخت‌وساز غیرمجاز در بلوار صیاد شیرازی گرگان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، ابراهیم جرجانی امشب در چهل و هفتمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر گرگان اظهار داشت: ساخت‌وسازها در بلوار صیاد شیرازی گرگان رو به افزایش است و تخلفات ساختمانی در این حوزه شرایط خاصی را پیدا کرده است.

وی ادامه داد: یک اتفاق تازه‎ای که در محور بلوار صیاد شیرازی در زمینه ساخت‌وسازها انجام شده این است که با پیشرفت تکنولوژی موضوع تخلفات ساختمانی نیز پیشرفت کرده و آن نیز به این صورت است که در این محور دیوارکشی‎های خلاف قانون انجام شده و برای دفاع از این دیوارکشی‎های غیرمجاز و برخوردهای لازم دوربین‎های مدار بسته را در فواصل مختلف نصب کرده‎اند و باعث شده پلیس ساختمان نتوانند وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهند.

جرجانی خاطرنشان کرد: نیاز است تا مجموعه حقوقی شهرداری گرگان با هماهنگی لازم با مراجع قضایی و انتظامی نسبت به برخوردهای جدی و لازم اقدام مشخصی را در دستور کار قرار دهد.

رئیس کمیسیون خدمات شهری، فضای سبز و زیست شهری شورای اسلامی شهر گرگان متذکر شد: اگر این نوع تخلف و برخورد متخلفان در سطح شهر ادامه داشته باشد به طور قطع خطرات فراوانی را برای مجموعه شهر و حتی برای طرح جامع شهری ایجاد می‌کند.

بر اساس این گزارش، در سال‎های گذشته پس از آنکه با احداث بلوار صیاد شیرازی که جنوب شهر را به مسیر غرب گرگان متصل کرد و شرایط بهتری را در موضوعات مختلف شهری در این منطقه به‌وجود آورد، ساخت‌و‌سازهای مختلف در این حوزه بیشتر شد و در کمتر از هشت سال این منطقه تعداد بسیار زیادی از خانوارهای گرگانی را در خود جای داد.

اما از حدود چهار سال گذشته منطقه‎ای از بلوار صیاد شیرازی که به نقطه‎ای به نام «باکرمحله» معروف است ساخت‎و‎سازهای نامتعارف و غیر اصولی را در خود دیده که باعث بروز اختلاف‎ها و درگیری‎های مختلفی میان مالکان در آن منطقه و شهرداری گرگان را به‌وجود آورده است و امروز نیز با احداث بیمارستان شهید صیاد شیرازی در این محور این نوع ساخت‌و‌سازها زمینه نگرانی برای اهالی مختلف و دستگاه‎های متولی در حوزه‎های گوناگون را فراهم کرده است.

انتهای پیام/83004/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول