اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر گرگان:

بودجه 1393 گرگان با جدیت در حال بررسی است

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان با تاکید بر اینکه بودجه سال آینده شهرداری گرگان در حال بررسی است گفت: بدون حضور شهردار منتخب بودجه مصوب نمی‎شود.

بودجه 1393 گرگان با جدیت در حال بررسی است

ناصر گرزین امروز در گفت‎و‎گو با خبرنگار فارس در گرگان در خصوص بودجه سال آینده شهرداری گرگان اظهار داشت: یکی از موضوع‎هایی که با جدیت آن را پیگیری می‌کنیم موضوع بودجه سال آینده است که در حال حاضر مجموعه شهرداری گرگان در حال بررسی آن است.

وی در پاسخ به اینکه این بودجه بدون شروع به کار شهردار آینده چگونه بررسی می‎شود گفت: بودجه شهر دارای یک چهارچوبی است و واحدهای مختلف خواسته‎های خود را به بودجه منتقل می‎کنند.

گرزین بیان کرد: در سال گذشته که شهردار گرگان در حال فعالیت بود بودجه سال 1392 تا پایان سال گذشته هم بسته نشد و به اوایل سال جاری انتقال یافت.

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان خاطرنشان کرد: در حال حاضر ما تا پایان سال فرصت بسیاری داریم و قصد ما این است که کلیات بودجه توسط پیشنهادها و راهکارهای واحدهای مختلف و اعضای شورای اسلامی شهر گرگان داده ‎شود و پس از شروع به کار شهردار منتخب نیز مسائل دیگر آن در نظر گرفته خواهد شد.

گرزین تاکید کرد: من اعتقاد دارم آنچه که در چشم‎انداز قصد رسیدن به آنها را داریم باید در بودجه دیده شود و اینکه من می‎گویم زیرساخت‎های شهرداری نداریم همین جا است.

وی افزود: از کدام پروژه‎های به نتیجه نرسیده بگویم؟ طرح آفتاب؟ تلکابین گرگان؟ سند گردشگری؟ از ناهارخوران و هزارپیچ و پل‎های هوایی؟ از چه بگویم؟

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان در پاسخ به اینکه آیا بودجه سال آینده تا قبل از روی کار آمدن شهردار منتخب مصوب خواهد شد یا خیر گفت: خیر، بالاخره شهردار گرگان در روزهای آینده شروع به کار خواهد کرد و قطعا بودجه با حضور شهردار منتخب مصوب خواهد شد.

تحقق 38 درصدی بودجه سال 1392 شهرداری گرگان در 6 ماه اول

گرزین در ادامه بیان کرد: بودجه سال 1392 تا شش ماه اول سال جاری 38 درصد محقق شده بود و در حال حاضر نیز بالای 50 درصد محقق شده و تا پایان سال قطعا به 100 درصد بودجه خواهیم رسید.

وی متذکر شد: در سال گذشته بودجه شهرداری گرگان بیشتر از 100 درصد هم محقق شده بود و امسال هم این اتفاق خواهد افتاد.

انتهای پیام/83004/خ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول