اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه:

اجرای طرح ساماندهی متکدیان در ارومیه اهتمام جدی را می‌طلبد

معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه گفت: راه‌اندازی اردوگاه نگهداری متکدیان در ارومیه و اجرای طرح ساماندهی متکدیان همت جدی را می‌طلبد که در این راستا گام برداشته می‌شود.

اجرای طرح ساماندهی متکدیان در ارومیه اهتمام جدی را می‌طلبد

مهرداد سلامت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: یکی از مصوبات کارگروه فرهنگی و اجتماعی راه‌اندازی اردوگاه برای نگهداری و ساماندهی متکدیان است، که در این ‌راستا شهرداری به یافتن محل مناسب و تجهیز آن به امکانات روز متعهد شده است، که برای محقق شدن آن تلاش می‌شود.

وی مفروش کردن فضای داخلی اردوگاه، رنگ‌آمیزی محوطه اردوگاه و ... را از جمله اقدامات انجام گرفته برای بهسازی این اردوگاه عنوان کرد و افزود: محل مناسبی در خیابان کوهنورد برای ایجاد این اردوگاه در نظر گرفته شده است، و اقداماتی مانند گازکشی، ایجاد حفاظ امنیتی، مرمت سرویس بهداشتی و آسفالت محوطه در دست اقدام است.

سلامت با اشاره به اینکه اردوگاه از دو بخش مجزا برای بانوان و آقایان تشکیل شده است، ادامه داد: برای تجهیز سریع و تکمیل این پروژه به طور جدی اقدام می‌شود تا در زمان مناسب برای اجرای طرح ساماندهی متکدیان در اختیار فرمانداری شهرستان گذاشته شود.

معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه تکدی‌گری را یکی از معضلات جدی این شهر عنوان کرد و اظهار داشت: برای اینکه باغ شهر ارومیه زیبایی و سرزندگی تاریخی خود را بازیابد لازم است که دستگاه‌های اجرایی مختلف در راستای رفع این معضل اجتماعی گام بردارند.

وی با تاکید بر اینکه برای آگاه‌سازی اقشار مختلف جامعه باید گام برداشته شود، اظهار داشت: برای ریشه‌کن شدن این معضل باید از نقش کلیدی و اساسی مردم حداکثر استفاده را کرد زیرا تا زمانی که اقدامات مقابله‌ای صورت گیرد ولی مردم همچنان به متکدیان کمک نقدی کنند، همچنان با مهاجرت افراد سودجو به این استان روبه‌رو می‌شویم.

انتهای پیام/61002/صا20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول