اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار نوشهر خبر داد

اجرای طرح جمع‌آوری متکدیان در نوشهر

شهردار نوشهر از اجرای سومین طرح جمع‌آوری متکدیان از سطح خیابان‌های نوشهر خبر داد.

اجرای طرح جمع‌آوری متکدیان در نوشهر

فرهاد بنی‌شیخ الاسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نوشهر افزود: در راستای داشتن شهری زیبا از نظر بصری، آرامش روحی و روانی بیشتر در تحقق بخشی از این موضوعات، نسبت به ‌جمع‌آوری متکدیان سطح خیابان‌های شهر نوشهر اقدام شد.‌

‌شهردار نوشهر افزود: شهرداری نوشهر در اجرای این طرح با همکاری اداره بهزیستی، کمیته امداد امام (ره) و نیروی انتظامی اقدام به جمع‌آوری متکدیان سطح شهر کرد. 

وی با اشاره به اینکه در اجرای این طرح، مردم نوشهر نیز همکاری‌های بسیار خوبی را با عوامل اجرایی سومین طرح جمع‌آوری متکدیان سطح شهر نوشهر داشتند، گفت: متکدیان پس از جمع‌آوری به شهرستان ورامین منتقل شدند و در آنجا در اختیار یک کمپ قانونی که مسئولیت جمع‌آوری متکدیان و امورات مربوط به آنها را دارد، قرار داده شدند. 

شیخ‌اسلامی همچنین تصریح کرد: برای نخستین‌بار در شهرستان نوشهر از گریتینگ گالوانیزه به منظور پوشش کانال جمع‌آوری آب‌های سطحی توسط شهرداری نوشهر در پاساژ جمهوری نصب شد.

 وی گفت: از ویژگی‌های این گریتینگ‌ها که به روش گالوانیزه گرم، آبکاری شدند مقاومت بالای آنها در برابر خوردگی و پوسیدگی است.

‌انتهای پیام‌/‌86019/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول