اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط موسسه خیریه باران مهر لیان بوشهر انجام می‌شود

جشن کمک به معلولان جسمی - حرکتی بوشهر با حضور هنرمندان کشوری

مدیرعامل موسسه باران مهر لیان بوشهر از برگزاری جشن کمک به معلولان جسمی - حرکتی بوشهر با حضور هنرمندان کشوری خبر داد.

جشن کمک به معلولان جسمی - حرکتی بوشهر با حضور هنرمندان کشوری

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمد احمدشمس عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این موسسه با هدف فعالیت‌های خیرخواهانه و آموزش رایگان به منظور اشتغال معلولان جسمی - حرکتی در بوشهر فعالیت می‌کند.

وی ادامه داد: استقبال خوبی از دوره‌های آموزشی که در این موسسه برگزار می‌کنیم، شده است و امیدواریم مسئولان نیز از این حرکت حمایت کنند.

مدیرعامل موسسه باران مهر لیان بوشهر در خصوص جشن بزرگ نیکوکاری موسسه باران مهر لیان، خاطرنشان کرد: در این مراسم که به همت موسسه آموزشی نیکوکاری معلولان جسمی - حرکتی برگزار می‌شود از هنرمندان مطرح سینما بهنوش بختیاری و حمیدرضا پگاه و خواننده محبوب مهدی مقدم دعوت شده است.

احمدشمس تصریح کرد: اقبال واحدی، هنرمند تقلید صدای کشور عباس رضازاده و تهیه‌کننده و کارگردان مهدی فاروغی از دیگر مدعوین مطرح این جشن هستند.

وی عنوان کرد: عدم استفاده از سازه‌های شهری مناسب، عدم ایجاد زمینه اشتغال معلولان در سازمان‌ها و ادارات و همچنین ناکارآمدی سرویس‌های حمل و نقل شهری برای معلولان به یک آرزوی دست‌نیافتنی تبدیل شده است.

مدیرعامل موسسه باران مهر لیان یادآور شد: در دهه‌های اخیر معلولین در جوامع گوناگون تلاش مستمری را در معرفی توانمندی‌هایشان به جامعه آغاز کرده‌اند؛ از جمله موفقیت‌های هنری، ورزشی، اجتماعی، اقتصادی و این باور را در جامعه امروز ایجاد کرده است که معلول یک فرد ناتوان وابسته نیست، بلکه توانمندی است که برای رشد و تعالی و حضور در جامعه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌ورزد و موفقیت‌های به دست آمده، محدودیت‌های وی را به دست فراموشی می‌سپارد.

انتهای پیام/66006/ذ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول