اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد چرام خبر داد

اهدای 5 تخته فرش به شبکه نیکوکاری کمیته امداد چرام

رئیس کمیته امداد چرام گفت: یکی از افراد خیر و نوع‌دوست، طی حرکت خداپسندانه‌ای پنج تخته فرش جهت جهیزیه نوعروسان تحت حمایت به شبکه نیکوکاری این نهاد اهداء کرد.

اهدای 5 تخته فرش به شبکه نیکوکاری کمیته امداد چرام

علی‌حسن مظاهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چرام، اظهار کرد: یکی از افراد خیر و نوع‌دوست، طی حرکت خداپسندانه‌ای پنج تخته فرش جهت جهیزیه نوعروسان تحت حمایت به شبکه نیکوکاری این نهاد اهدا کرد.

رئیس کمیته امداد شهرستان چرام، عنوان داشت: افراد خیر و توانمند جامعه برای رفع مشکلات و نیازهای محرومان و نیازمندان در هر زمانی حضور خود را اعلام می‌کنند و با کمک‌های سخاوتمندانه خود خانواده‌های زیادی را حمایت کرده‌اند.

وی افزود: در راستای حمایت از نیازمندان و محرومان یکی از خیرین نیک اندیش پنج تخته فرش شش متری جهت جهیزیه نوعروسان تحت حمایت این نهاد اهدا کرد.

مظاهری ارزش ریالی این فرش‌ها را بالغ بر 25 میلیون ریال عنوان کرد و اظهار داشت: از زمان افتتاح و راه اندازی شبکه نیکوکاری در این نهاد در ماه رمضان سال جاری، با تلاش و پیگیری اعضای فعال شبکه نیکوکاری و برگزاری جلسات متعدد با افراد خیر و نیکوکار، خدمات شایان و ارزشمندی به محرومان و نیازمندان این شهرستان ارائه شده است.

این مسئول با بیان اینکه در دین مبین اسلام محبوب‌ترین کارها در نزد خدا ازدواج و مساعدت مالی در این زمینه است، خاطرنشان کرد: کمیته امداد در راستای ترویج ازدواج آسان در بین مددجویان نسبت به پرداخت کمک هزینه تأمین جهیزیه و ازدواج به آن‌ها اقدام می‌کند.

وی، ترویج سنت‌های نیک و حسنه و گسترش فرهنگ نیکوکاری، توجه به نیازمندان و بر طرف ساختن مشکلات آن‌ها را از جمله وظایف دینی مسلمانان دانست و گفت: حمایت از نیازمندان، توفیقی است که خداوند نصیب انسان‌های مومن می‌کند.

رئیس کمیته امداد چرام در ادامه، تاکید کرد: اطلاع‌رسانی خوبی در خصوص خدمات کمیته امداد صورت گرفته و باید تلاش شود که زمینه اطلاع‌رسانی بیشتر در زمینه حمایت و جذب خیرین شهرستانی و استانی نیز فراهم شود.

انتهای پیام/82002/ق20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول