اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان:

فقدان نظام درآمد پایدار شهری در گرگان یک ضعف اساسی است

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان گفت: در زمانی مناسب نامه سرگشاده‎ای در خصوص شهر و شهروندان گرگانی ارائه خواهم کرد.

فقدان نظام درآمد پایدار شهری در گرگان یک ضعف اساسی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، ناصرگرزین امشب در حاشیه چهل و پنجمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر گرگان در گفت‎وگو با خبرنگاران اظهار داشت: باید اقدامات زیربنایی در شهر گرگان اتفاق بیفتد، شاید زحمات زیادی برای گرگان کشیده شده است اما اگر این وضعیت را بازخوانی کنیم نشان می‎دهد که هنوز فاصله زیادی با شرایط مطلوب وجود دارد.

وی با تاکید بر اینکه شورای چهارم مصمم در ایجاد تغییرات در حوزه شهر و شهرداری است، تصریح کرد: باید توسعه همه‎جانبه را در شهر گرگان ایجاد کنیم.

ضرورت مهندسی زمان در اجرای پروژه‎های عمرانی

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان با بیان اینکه شهرداری نیازمند جراحی ساختاری است، یادآور شد: باید از ظرفیت نیروی انسانی به نحو مطلوب و شایسته استفاده شود.

گرزین بر ضرورت مهندسی زمان در اجرای پروژه‎های عمرانی تاکید کرد و افزود: باید در همه کارها مهندسی زمان در اولویت قرار بگیرد و نگذاریم پروژه‎هایی که نتوانسته انتظارات مردم را برآورده کند دوباره اتفاق بیفتد.

وی با بیان اینکه شهر گرگان باید در تمام ابعاد دیده شود، ابراز داشت: شهر یک موجود زنده است که باید در کنار امنیت، اقتصاد، توسعه، سلامت، فرهنگ به سایر نیازها نیز توجه جدی شود، چراکه زمانی که تمام نیازها در کنار یکدیگر دیده شوند می‎توان اتفاقات خوبی را رقم زد.

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان خطاب به اعضای شورا تاکید کرد: باید کاری کنیم که بماند نه کاری کنیم که بمانیم، البته شورای چهارم از ابتدای فعالیتش با تفکر و تنوع خوبی آغاز به کار کرد و زمان زیادی در کمیسیون‎های مختلف سپری شد که ماحصل آن 28 جلسه علنی، 15 جلسه غیرعلنی و 90 مصوبه بوده است.

گرزین شکستن انحصارات خاص را یکی از اقدامات موثر شورای چهارم برشمرد و افزود: در مدت سه سال بالغ بر 2 میلیارد تومان به خزانه شهرداری کمک شد که این مهم در جای خود بسیار تاثیرگذار بوده است.

وی بیان داشت: می‎دانیم که چشمان زیادی ملتمس تحرکات جدی اعضای شورا است لذا باید در ابعاد مختلف زیرساخت‎های شهری را مورد توجه قرار دهیم.

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان فقدان طرح جامع را یکی از نقایص مهم خواند و گفت: طرح جامع شهر گرگان بعد از تصویب در شورای عالی معماری و شهرسازی نیازمند توجه است.

گرزین فقدان نظام درآمد پایدار را یک ضعف خواند و اظهار داشت: کارهای خوبی در دوره‎های قبل صورت گرفته است اما برنامه‎های مغفول بسیاری نیز وجود دارد که اگر به بهره‎برداری نرسد هدررفت هزینه بیت‎المال است.

انتهای پیام/83001/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول