اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای میوه شب عید صورت گرفت

ذخیره‎سازی 3500 تن سیب و 400 تن پرتقال جنوب کرمان

سرپرست معاونت بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان گفت: برای میوه شب عید مقدار 400 تن پرتقال و 3 هزار و 500 تن سیب درختی برای منطقه جنوب کرمان ذخیره‎سازی می‎شود.

ذخیره‎سازی 3500 تن سیب و 400 تن پرتقال جنوب کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، محمود آهنگ‎بهادر بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار داشت: در سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان و مجمع امور صنفی شهرستان جیرفت بیش از 20 نفر به طور تمام وقت «صبح و عصر» بر عملکرد بازار و واحدهای اقتصادی نظارت دارند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر کمبود خاصی در سطح بازار شهرستان جیرفت وجود ندارد، افزود: هم‎اکنون بازار از ثبات خوبی برخوردار است و مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد.

آهنگ‎بهادر تصریح کرد: برای میوه شب عید با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان مقرر شده، مقدار 400 تن پرتقال و 3 هزار و 500 تن سیب درختی برای منطقه جنوب کرمان ذخیره‎سازی شود.

سرپرست معاونت بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان گفت: از ابتدای مهر ماه تاکنون یک هزار و 200 مورد بازرسی از واحدهای صنفی شهرستان جیرفت انجام شده است.

آهنگ‎بهادر با اشاره به اینکه برای 292 واحد صنفی فرم تخلف صادر شده اذعان داشت: طی این مدت 469 میلیون و 624 هزار ریال جریمه برای واحدهای صنفی متخلف شهرستان صادر شده است.

انتهای پیام/80001/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول