اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای سال‌جاری تاکنون محقق شد

توزیع بیش از 8 هزار تن کالای اساسی در سطح بازار کهگیلویه و بویراحمد

معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد از توزیع بیش از 8 هزار تن کالای اساسی در سطح بازار این استان خبر داد.

توزیع بیش از 8 هزار تن کالای اساسی در سطح بازار کهگیلویه و بویراحمد

برزین ایلخانی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، اظهار کرد: از آغاز سال‌جاری تاکنون افزون بر 8600 تن کالای اساسی در سطح بازار استان کهگیلویه و بویراحمد توزیع شده است.

معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که از ابتدای سال‌جاری به دنبال ایجاد نوسان در میزان عرضه و قیمت کالاهای اساسی مصرف‌کنندگان و در راستای تأمین بخشی از کالاهای اساسی و ضروری مورد نیاز اقشار آسیب‌پذیر به مناسبت‌های مختلف، رایزنی‌های لازم با وزارت صنعت، معدن و تجارت به منظور تأمین این کالاها صورت گرفت و این اقلام در قالب طرح تنظیم بازار در سطح عرضه، توزیع شد.

ایلخانی‌پور از توزیع سه هزار و 927 تن شکر، 700 تن قند و سه هزار و 400 تن برنج از ابتدای سال 92 خبر داد و تصریح کرد: با توزیع به موقع این اقلام، بازار شکر، قند و برنج در کهگیلویه و بویراحمد تا حدود زیادی ساماندهی و این کالاها با قیمت متعارف در اختیار مصرف‌کنندگان قرار گرفت.

وی افزود: در بخش کالاهای پروتئینی، توزیع گوشت قرمز و مرغ در دستور کار ستاد تنظیم بازار قرار داشت که با توزیع 220 تن گوشت قرمز منجمد و 817 هزار تن مرغ منجمد سعی شد تعادل لازم در بازار این کالاها برقرار شود.

ایلخانی‌پور عنوان کرد: در بخش حبوبات از ابتدای سال 95 تن نخود و 141 تن عدس با نرخ مصوب در واحدهای دارای پروانه کسب تعاونی‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای عرضه شده است.

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: تأمین تقاضای مازاد سطح بازار باعث ایجاد تعادل نسبی در قیمت کالاهای حساس و اساسی و ضروری می‌شود و نیز نوعی آرامش و امنیت روانی در سطح بازار و در ذهن مصرف‌کنندگان ایجاد می‌کند و در کاهش و تثبیت قیمت‌های سطح بازار تأثیر مثبت و مطلوبی می‌گذارد.

ایلخانی‌پور گفت: هیچ گونه کمبود کالایی در بازار کهگیلویه و بویراحمد وجود ندارد و سیاست‌ها و هدف‌گذاری های لازم در جهت تأمین به موقع و جلوگیری از کمبود کالاهای اساسی در بازار استان صورت گرفته است.

 انتهای پیام/82009/ر30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول