اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان:

آموزش و پرورش در تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان رسالتی سنگین دارد

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: آموزش و پرورش می‌تواند دانش‌آموزان را از لحاظ بنیه علمی و عقلی قوی سازد که قطعا این یک رسالت بزرگ است.

آموزش و پرورش در تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان رسالتی سنگین دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی ظهر امروز در گردهمایی روسای ادارات آموزش و پرورش مناطق و شهرستان‌های سیستان و بلوچستان در خانه معلم زاهدان، اظهار داشت: بحث مدیریت این مجموعه قطعا با مدیریت مراکز اقتصادی و اجرایی و سیاسی تفاوت‌های زیادی دارد و از این مرکز نسبت به سایر مراکز انتظار بیشتری می‌رود.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان افزود: باید ظرفیت‌های نهفته دانش آموزان شکوفا و تقویت شود.

وی بیان کرد: این آموزش و پرورش است که می‌تواند دانش‌آموزان را از لحاظ بار علمی و عقلی قوی سازد و قطعا این یک رسالت بزرگ است.

سلیمانی اذعان داشت: رسالت شما برای اجرایی کردن این بخش بسیار سنگین است.

وی خاطرنشان کرد: ما افتخار می‌کنیم که همه‌مان با یک نام و یک جریان و جهت، وظیفه دینی‌مان را انجام می‌دهیم و آن نام نامی است که یه موازات نام او هفته وحدت را داریم و اساس و پایه وحدت را باید آموزش و پرورش پیگیری کند.

امام جمعه زاهدان خاطرنشان کرد: مدیران آموزش و پرورش هستند که می‌توانند از آهن طلا و از طلا فلز کم قیمت بسازند، آنها هستند که می‌توانند از افراد چهره‌های نابی بسازند که یک تحول در جامعه اسلامی بوجود  آید.

وی در پایان اضافه کرد: بحث توسعه آموزش هم در قالب کمی و هم در قالب کیفی یک اصل است، اما بحث اصلی توجه به مبانی زیستی دانش آموزان است.

انتهای پیام/75009/ش30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول