اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جدید آموزش و پرورش گچساران:

عدالت آموزشی را در آموزش و پرورش نهادینه کنیم

مدیر جدید آموزش و پرورش گچساران با بیان این‌که باید توسعه عدالت را در آموزش و پرورش نهادینه کنیم، گفت: با توسعه عدالت و رفع تبعیض باید فرصت‌های برابر ایجاد کرده و در راستای توسعه عدالت آموزشی گام برداریم.

عدالت آموزشی را در آموزش و پرورش نهادینه کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، سید ظهرالدین پورالحسینی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیر آموزش و پرورش گچساران اظهار کرد: گچساران پیش از آنکه بام نفتی ایران، منبع تولید نفت و گاز کشور و یکی از تأمین‌کننده‌های آب کشور باشد، شهری فرهنگی به شمار می‌رود.

وی با بیان این‌که تعداد شهدای تقدیمی گچساران نشانگر شهادت‌طلبی و انقلابی بودن این شهرستان است، افزود: امیدوارم همه بتوانیم برای پیشرفت این شهرستان تلاش کنیم و من خالصانه، خاضعانه دست استمداد خود را برای یاری گرفتن از مردم دراز می‌کنم.

پورالحسینی با بیان این‌که از دیگر ارگان‌ها و ادارات تقاضای همکاری و تعامل برای پیشرفت آموزش و پرورش گچساران را دارم، تصریح کرد: از ارگان‌ها و ادارات خواستار تلاش و همکاری برای پیشرفت و الگو شدن آموزش و پرورش گچساران در سطح استان هستم.

مدیر جدید آموزش و پرورش گچساران ابراز کرد: ارتقای کیفیت آموزشی از سیاست‌های مهم آموزش و پرورش بوده و عملیاتی کردن سند تحول آموزش و پرورش از اولویت‌های مهم آموزش و پرورش گچساران است.

پورالحسینی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مدیر سابق آموزش و پرورش گچساران گفت: آقای مرادی پیشرفت خوبی به آموزش و پرورش این شهرستان داده‌اند که وظیفه ما ادامه و تکمیل این پیشرفت است.

وی بهبود منابع نیروی انسانی و مشارکت دیگر دستگاه‌ها و ادارات را از جمله عوامل تسریع و بهبود روند پیشرفت آموزش و پرورش دانست و بیان کرد: در بحث مشارکت، همکاری دستگاه‌های خارج از آموزش و پرورش را خواستارم تا به امید خدا بتوانیم آموزش و پرورش را سوی محور مورد نظر برسانیم.

پورالحسینی با بیان این‌که باید توسعه عدالت را در آموزش و پرورش نهادینه کنیم، خاطرنشان کرد: با توسعه عدالت و رفع تبعیض باید فرصت‌های برابر ایجاد کرده و در راستای توسعه عدالت آموزشی گام برداریم.

انتهای پیام/82014/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول