اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران خبر داد

کمک 1.3 میلیارد ریالی آموزش و پرورش مازندران به ساخت عتبات عالیات

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: آموزش و پرورش مازندران با اهدای یک میلیارد و 300 میلیون ریال کمک نقدی به ساخت عتبات عالیات، رتبه نخست را در کشور به خود اختصاص داده است.

کمک 1.3 میلیارد ریالی آموزش و پرورش مازندران به ساخت عتبات عالیات

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران، محمدعلی امیری در جلسه شورای قرآن، اقامه نماز و عترت این اداره کل گفت: طرح کمک به ساخت عتبات عالیات برای ترویج فرهنگ محبت به اهل بیت(ع) در بین دانش‌آموزان است که در مدارس و ادارات تابعه استان به اجرا در آمده است.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران افزود: این کمک‌ها به منظور ساخت صحن حضرت زهرا(س) در حرم مطهر امام علی(ع) در شهر نجف عراق هزینه می‌شود.

امیری با بیان این که آموزش و پرورش مازندران با اهدای یک میلیارد و 300 میلیون ریال کمک نقدی به ساخت عتبات عالیات، رتبه نخست را در کشور به خود اختصاص داده است تصریح کرد: ادارات شهرستان‌های محمودآباد، فریدونکنار، بهشهر و چمستان بیشترین درصد مشارکت را در کمک به ساخت عتبات عالیات داشته‌اند.

وی به فعالیت‌های معاونت پرورشی و فرهنگی این اداره کل اشاره کرد و گفت: نشست‌های دینی دانش‌آموزان و جلسات پرسش و پاسخ با خانواده‌ها با موضوع نماز به تعداد 120 جلسه، برگزاری مراسم دسته‌روی و عزاداری دانش‌آموزان در ماه محرم و کمک به بازسازی عتبات و عالیات از مهم‌ترین فعالیت‌های این معاونت بوده است.

انتهای پیام/2296/ط/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول