اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای آموزش و پرورش لنده مطرح کرد

ضرورت مشارکت همگانی برای تحول و پیشرفت در آموزش و پرورش

رئیس شورای آموزش و پرورش لنده گفت: برای تحول ، تحرک و پویایی در آموزش و پرورش مشارکت همگانی امری ضروری بوده و اعضای شورا باید در این زمینه تلاش بسیاری را اتخاذ کنند.

ضرورت مشارکت همگانی برای تحول و پیشرفت در آموزش و پرورش

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، سید یدالله فاطمیان پیش از ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش لنده با بیان لزوم و اهمیت شورا در دستگاه‌های متولی فرهنگ و تعلیم و تربیت، گفت: شورا به عنوان یک بازوی توانمند برای توسعه و پیشرفت هر نهادی لازم و ضروری است.

وی به اهداف آموزشی و تربیتی آموزش و پرورش اشاره کرد و ادامه داد: برنامه‌ریزی برای تعلیم و تربیت یک امر حساس بوده که نیازمند تفکر‌های مختلف و ارائه راه‌کارهای اجرایی متناسب با امر تعلیم و تربیت است.

رئیس شورای آموزش و پرورش لنده خاطرنشان کرد: بررسی موضوعی مشکلات و موانع تعلیم و تربیت و اصلاح الگوهای آموزشی مهمترین وظیفه شورای آموزش و پرورش بوده که تا کنون در سطح کلان برنامه‌های مختلف و متنوع بسیار جالبی را راه‌اندازی کرده و تحولات خوبی را به همراه داشته است.

فاطمیان، تغییر نظام آموزشی و تحول در آن را حاصل تفکر شوراهای آموزش و پرورش خواند و اذعان داشت: ما باید تصمیمات شورای آموزش و پرورش را به مثابه یک قانون در نظر بگیریم و در اجرایی شدن آن تلاش وافری داشته باشیم.

فاطمیان تصریح کرد: برای تحول در نظام آموزشی و پیشرفت در آموزش و پرورش مشارکت همگانی امری ضروری و لازم بوده که باید خانواده‌ها و اولیای دانش‌آموزان به یاری آموزش و پرورش در زمینه‌های مختلف بشتابند و مددکار این نهاد حساس و فرهنگ ساز در جامعه شوند.

وی به شبیخون فرهنگی دشمن اشاره کرد و ابراز داشت: شبیخون فرهنگی دشمن نقطه حساسی را هدف قرار داده و آن گمراه کردن نسل جوان از فرهنگ و ارزش‌های اصیل اسلامی و انقلابی است.

فرماندار لنده یادآور شد: شورای آموزش و پرورش باید با جهت‌دهی به آموزش و پرورش گام اساسی در مقابله با تهاجم فرهنگی را برداشته و زمان را غنیمت بشمارد، چراکه زمان برگشت ناپذیر است.

وی در پایان توجه به زمان برگزاری و موضوعات مطرح شده در جلسات شورا را یادآور شد و بیان داشت: در جلسات شورای آموزش و پرورش باید تصمیماتی کاربردی گرفته شود، نه کلیشه‌ای و مقطعی، چراکه این کار باعث رکود و در جا زدن می‌شود.

انتهای پیام/82013/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول