اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر شورای آموزش و پرورش:

شورای آموزش و پرورش لنده رتبه برتر شوراهای استان را کسب کرد

دبیر شورای آموزش و پرورش لنده با اشاره به ارزیابی‌های شوراهای آموزش و پرورش استان در سال 91 و 92 گفت: شورای آموزش و پرورش لنده در سال تحصیلی 91 و 92 رتبه برتر استانی را کسب کرده است.

شورای آموزش و پرورش لنده رتبه برتر شوراهای استان را کسب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، سید عیسی تقوی‌فرد صبح امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش با اشاره به هفته شوراها در آموزش و پرورش گفت: مشارکت در امور آموزش و پرورش از روزگاران گذشته تاکنون به صورت‌های گوناگون انجام شده و در هیچ دوره‌ای تعطیل نشده است.

وی افزود: در مقابل تداوم و استمرار این امر، آنچه امروز بیش از هر زمان دیگر ضرورت دارد بررسی ویژگی‌های مشارکت و آسیب‌شناسی آن است.

دبیر شورای آموزش و پرورش لنده تصریح کرد: شوراهای آموزش و پرورش به عنوان بازوان توانمند این نهاد آموزشی و تربیتی می‌توانند باعث تحول و پیشرفت و ترقی آموزش و پرورش را در همه زمینه‌ها باشند.

تقوی‌فرد با اشاره به اهمیت توجه به تصمیمات شوراهای آموزش و پرورش گفت: در پنج سال متوالی گذشته شورای آموزش و پرورش لنده توانسته در ارزیابی‌های اداره کل از شوراهای استان سه بار مقام برتر و دو بار هم مقام دوم را کسب کند.

وی با اشاره به نزدیک شدن به هفته شوراها در آموزش و پرورش افزود: با توجه به جایگاه‌ شوراها در نظام تعلیم و تربیت، می‌طلبد جلسات شوراها با برنامه‌ریزی و مطالعه قبلی اعضا پیرامون موضوعات مطرح‌شده در جلسات همراه باشد تا جلسات و صحبت‌ها با تفکر و پژوهش بیشتری جنبه‌ عملیاتی پیدا کنند.

رئیس آموزش و پرورش لنده گفت: اگر اعضای شورا به شرح وظایف خود آشنایی داشته‌ و حیطه‌کاری خود را بشناسند می‌توانند شورا را از حالت رکود خارج و پویایی و تحرک را به آن اضافه کنند.

تقو‌ی‌فرد به برنامه‌ زمان‌بندی تجلیل از شوراهای آموزش و پرورش در سطح استان اشاره کرد و گفت: برنامه تجلیل از شورای آموزش و پرورش لنده در روز 23 دی‌ماه 1392 در سالن خدیجه کبری با حضور مسئولان شهرستانی و کارشناسان ناظر ارزیابی هفته شوراهای آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

وی در ادامه به همراهی و همدلی ادارات با آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: شهرداری لنده یکی از اداراتی است که بیشترین همراهی را با اداره آموزش و پرورش در زمینه‌های مالی و معنوی داشته است.

دبیر شورای آموزش و پرورش لنده با اشاره به برنامه‌های هفته شوراها در لنده خاطرنشان ساخت: بازدید اعضای شورا از مدارس و سخنرانی در مدارس، استفاده از تریبون نماز جمعه برای اعلام اهداف و برنامه‌های شورا، ارسال پیامک‌های مرتبط با هفته و .... از جمله برنامه‌های هفته شورای آموزش و پرورش در شهرستان لنده است.

وی در پایان یادآور شد: از 14 عضو شورای آموزش و پرورش لنده در سال 91 و 92 در مراسم تجلیل از شوراهای برتر استان تجلیل می‌شود.

انتهای پیام/82013/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول