اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر گرگان تأکید کرد

نظارت دقیق بر اجرای لوایح و طرح‎های تصویب شده / از همکارانم گله‌مندم

رئیس کمیسیون خدمات شهری، فضای سبز و زیست شهری شورای اسلامی شهر گرگان بر نظارت دقیق بر اجرای لوایح و طرح‎های تصویب شده در شورای اسلامی شهر گرگان تأکید کرد.

نظارت دقیق بر اجرای لوایح و طرح‎های تصویب شده / از همکارانم گله‌مندم

نبی‎الله هزارجریبی امشب در چهل‎و‎پنجمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر گرگان اظهار داشت: امروز شورا به یک جایی رسیده است که در شورای اسلامی شهر گرگان تعامل ایجاد شده و باید مشکلات و اختلاف نظرهایی که داریم را در جلسات غیرعلنی حل کنیم.

وی در خصوص انتقاد علی کلاتی عضو شورای اسلامی شهر گرگان نسبت به مصاحبه‎‎ای که با رسانه‎ها انجام داده گفت: علی کلاتی 14 سال در شورای اسلامی شهر گرگان حضور دارد و دارای سابقه زیادی در شورا است و حتما در شورای انطباق دفاع لازم را از مصوبات شورا انجام خواهد دارد در غیر این صورت ما به وی رای نمی‎دادیم.

هزارجریبی در خصوص پاداش بدون مجوز سرپرست شهرداری گرگان به پرسنل شهرداری تأکید کرد: این پاداش‎هایی که در روزهای گذشته داده شده و من در رسانه‎ها نیز اعلام کردم باید مجوز گرفته می‎شد و این موضوع قابلیت پیگیری دارد.

وی تاکید کرد: درست است که حق کارگران و پرسنل شهرداری بیش از این است و با مبالغ ریالی نمی‎شود جبران کرد اما باید همه‎چیز بر اساس ضوابط و قوانین باشد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر گرگان در ادامه تصریح کرد: شهر ما دارای یک جهش بسیار خوبی در خصوص مسائل عمرانی داشته است و این جهش، حاصل زحمت‎های همین نیروهای شهرداری گرگان است.

وی در پایان ابراز داشت: شورای اسلامی شهر گرگان لوایح و طرح‎ها را که در راستای سودرسانی به مجموعه شهری باشد مصوب می‎کند و در خصوص اجرای صحیح آن نیز نظارت خواهد داشت و در تمام زمینه‎ها پشتیبان زحمت‎کشان شهرداری است.

  از همکارانم در شورای اسلامی شهر گرگان گله‎‎مندم

رئیس کمیسیون خدمات شهری، فضای سبز و زیست شهری در این جلسه اظهار داشت: از همکارانم در شورا گله‎مندم.

ابراهیم جرجانی ادامه داد: چهار ماه از وضعیت شورا می‎گذرد و شهردار در همان روزهای ابتدایی انتخاب شد و هر اتفاقی هم که در این مدت افتاد اما تلاش شد که به نتیجه مطلوب برسیم.

وی افزود: اگر نتوانستیم نتیجه بگیریم باید منیت را کنار بگذاریم و به راهی برویم که آسایش مردم را به همراه داشته باشد.

جرجانی در خصوص پاداشی که سرپرست شهرداری گرگان به پرسنل این نهاد داده است تاکید کرد: من از بداخلاقی‎های بوجود آمده بسیار گله‎مندم و حق پرسنل شهرداری این نیست که به این صورت از طرف اعضای شورا اظهارنظر شود.

وی متذکر شد: اینکه پاداشی به آنها داده می‎شود و مطالبی در واکنش به این موضوع در رسانه‎ها از طرف اعضا دیده شود و باعث شود که همکاران شهرداری دارای شبهه شوند که پول ما هلال بوده است یا خیر درست نیست.

رئیس کمیسیون خدمات شهری، فضای سبز و زیست شهری تصریح کرد: اعضای شورای اسلامی شهر گرگان در مصاحبه‎هایی که با رسانه‎ها انجام می‎دهند دقت بیشتری داشته باشند.

جرجانی بیان کرد: در شورای اسلامی شهر گرگان، جلسات و فعلیت کمیته‎ها و کمیسیون‎ها به نحو احسن در حال پیگیری است و شورا فعالیت چشمگیری در مدت گذشته داشته است.

رئیس کمیسیون خدمات شهری، فضای سبز و زیست شهری ابراز داشت: اختلاف در پرسنل شهرداری گرگان از همین شورا در حال شکل‎گیری است.

جرجانی بیان کرد: اختلاف‎ها در شهرداری و در بین پرسنل و اینکه  تیم‎بندی‎هایی شکل می‎گیرد و باعث تولید شب‎نامه و اس‎ام‎اس می‎شود به دلیل صحبت‎ها و بیان مطالب از طرف اعضای شورای شهر است.

وی در پایان تأکید کرد: نباید به این صورت باشد که برای بالا بردن خود مطالب را طوری بیان کنیم که دیگری را به چالش بکشیم و ما باید مردم را ببینیم و  و هرجایی که به ضرر مردم باشد خودم شخصاً دفاع می‎کنم و کوتاه نخواهم آمد و تا آخر خواهم ایستاد.

انتهای پیام/83004/ذ40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول