اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی جدید تیم پاس همدان:

تمرکز ما روی بازی آلومینیوم است

سرمربی جدید تیم پاس همدان گفت: با علاقه و نظر شخصی امروز در همدان و کنار تیم پاس هستیم و در این شرایط فقط تمرکز اصلی ما روی بازی با آلومینیوم است تا از بازی خانگی نتیجه بگیریم.

تمرکز ما روی بازی آلومینیوم است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، محسن عاشوری بعد از معرفی رسمی‌اش به عنوان سرمربی تیم پاس در جمع خبرنگاران ورزشی استان اظهار داشت: من قبلاً افتخار همکاری با تیم پاس بزرگ همدان را داشته‌ام و ارتباط عاطفی و قلبی خوبی با مردم و هواداران این تیم دارم.

وی افزود: هر چند ترک تیم پاس و رفتن از همدان اصلاً خوب نبود اما خاطره‌های خوشی از فوتبال همدان دارم و برای رسیدن به روزهای خوب و اوج تیم بزرگ پاس به همدان آمدم.

سرمربی جدید تیم پاس همدان اضافه کرد: تیم پاس در حال حاضر قابلیت‌های خوبی از نظر بازیکن و امکانات دارد و با صحبت‌هایی که با اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل کردم با حمایت، مشکلات تیم حل می‌شود.

به گفته وی؛ در حال حاضر باید گام به گام و پله به پله پیش رفت و در ابتدا از بحران خارج شد و سپس در عرض دو هفته به شرایط آرمانی و رسیدن به بالای جدول فکر کرد.

عاشوری با اشاره به اینکه بعد از خروج از بحران و بهبود وضعیت در جدول باید تلاش بیشتری کنیم، تصریح کرد: قدم اول کسب امتیاز و نتیجه در دو سه بازی اخیر بوده و نگاه ما به بالای جدول است تا بتوانیم مثل قبل در کورس قهرمانی و تیم‌های مدعی باشیم.

وی ادامه داد: با علاقه و نظر شخصی امروز در همدان و کنار تیم پاس هستیم و در این شرایط فقط تمرکز اصلی ما روی بازی با آلومینیوم است تا از بازی خانگی نتیجه بگیریم.

سرمربی جدید تیم پاس همدان تصریح کرد: در دو روز اخیر تعدادی از فیلم‌های تیم پاس را دیدم و از نفر به نفر شناختی نسبی دارم و باید برای رسیدن به هدف و کسب نتیجه روی مسائل روحی بیشتر از قبل کار می‌شود.

وی با بیان اینکه فوتبال بدون هوادار و تماشاگر معنی و لذتی ندارد، یادآور شد: از همه هواداران و علاقه‌مندان به تیم پاس می‌خواهم مثل قبل از تیم محبوب شهرشان حمایت کنند و امیدواریم با کنار گذاشتن علایق و نظرات شخصی روز یکشنبه سکوها را پر از هوادار ببینیم.

عاشوری در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه آیا نفر دیگری به کادر فنی تیمش اضافه خواهد شد، اذعان داشت: در حال حاضر فقط به بازی آلومینیوم فکر می‌کنیم و بعد از بازی با جلسه‌ای که با مدیریت باشگاه داریم در مورد بازیکن و دستیاران تصمیم خواهیم گرفت.

محسن عاشوری هشتمین مربی تیم فوتبال پاس از زمان انتقال این تیم به همدان است که روز پنج‌شنبه جانشین مجتبی خورشیدی شده است.

وی در کارنامه خود در کسوت مربی‌گری، سرمربی تیم‌های پایه جوانان و امید پرسپولیس تهران، سرمربی تیم دسته دومی سمند تهران، مربی تیم‌های پیکان و پاس در کنار اصغر مدیر روستا و دستیاری حمید استیلی، مصطفی دنیزلی و جوزه را در تیم بزرگسالان پرسپولیس دارد.

تیم فوتبال پاس همدان تا پایان هفته چهاردهم با 14 امتیاز و تفاضل بدتر نسبت به البدر بندر کنگ در رده دوازدهم لیگ دسته یک قرار گرفته است.

در چارچوب هفته پانزدهم مسابقات فوتبال لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور روز یکشنبه 22 دی از ساعت 14 تیم فوتبال پاس همدان در ورزشگاه شهدای قدس این شهر از تیم آلومینیوم هرمزگان پذیرایی خواهد کرد.

انتهای پیام/89020/ی40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول