اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زنجان:

دانشمندان هسته‌ای جلوه‌های اقتدار نظام اسلامی‌اند

امام جمعه زنجان گفت: حضور دانشمندان هسته‌ای در کشور از جلوه‌های اقتدار نظام اسلامی است که شهادت این دانشمندان مایه ننگ برای دشمنان است.

دانشمندان هسته‌ای جلوه‌های اقتدار نظام اسلامی‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله شیخ علی خاتمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به سالروز شهادت امام حسن عسکری (ع) اظهار داشت: امام پاسدار قرآن، وحی و سنت پیامبر گرامی اسلام است.

وی با اشاره به سال 1230 به عنوان سالروز شهادت میرزا تقی‌خان امیرکبیر خاطرنشان کرد: حکومت دو هزار ساله پادشاهان نالایق در کشور با حضور چنین افرادی در جامعه به هم ریخت.

خطیب جمعه زنجان با اشاره به 9 ربیع‌الاول سالروز آغاز امامت حضرت مهدی (عج) یادآور شد: باید همه تابع ولایت فقیه در جامعه بوده و از دستورات فقیه جامع‌الشرایط پیروی کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با بیان اینکه 21 دی از روزهای ماندگار و تاریخی در نظام اسلامی است، تصریح کرد: شهادت دانشمندان هسته‌ای از جمله شهید احمدی روشن بر تارک این روز می‌درخشد.

خاتمی تصریح کرد: حضور دانشمندان هسته‌ای در کشور از جلوه‌های اقتدار نظام اسلامی است که شهادت این دانشمندان مایه ننگ برای دشمنان است.

وی با اشاره به 22 دی سال 57 به عنوان سالروز تشکیل انقلاب فرهنگی اقدامات این شورا را مطلوب عنوان کرد و ادامه داد: این شورا با دستور امام خمینی(ره) تشکیل شد و امروز هم مقام معظم رهبری از آن حمایت می‌کند.

خطیب جمعه زنجان اقدامات این شورا را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: هنوز اقدامات این شورا با آنچه خواسته امام بود، فاصله دارد.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه 12 ربیع‌الاول به عنوان آغاز هفته وحدت محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: بسیاری از دشمنان با استفاده از بهانه میلاد پیامبر گرامی اسلام، توطئه‌های مختلفی را اعمال می‌کردند که با تدبیر امام خمینی (ره) و با نامگذاری هفته وحدت این توطئه نیز خنثی شده است.

خاتمی ادامه داد: 24 دی سال 58 به عنوان سالروز انتصاب مقام معظم رهبری به عنوان امام جمعه تهران از اهمیت بالایی برخودار است چراکه روشنگری، آینده‌نگری و حرکت در مسیر امام و پاسداری از ارزش‌های انقلاب مقام معظم رهبری موجب ادامه روند نظام اسلامی شده است.

انتهای پیام/73003/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول