اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کهگیلویه:

نیاز به فرهنگ‌سازی بیش از منابع مالی در کهگیلویه احساس می‌شود

فرماندار کهگیلویه مهمترین راه مقابله با معضلات و آسیب‌های اجتماعی را فرهنگ‌سازی دانست و گفت: در شهرستان کهگیلویه این نیاز بیشتر از منابع مالی احساس می‌شود.

نیاز به فرهنگ‌سازی بیش از منابع مالی در کهگیلویه احساس می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، ابراهیم جعفری پیش از ظهر امروز در جمع اعضای تشکل‌های مردم نهاد کهگیلویه اظهار داشت: امروز کشور ما برای پیشرفت در هر زمینه‌ای نیازمند مشارکت مردم است.

فرماندار کهگیلویه نقش تشکل‌های مردم نهاد در مشارکت دادن مردم در امورات جامعه را مهم خواند و افزود: این تشکل‌ها برآمده از مردم و دارای خصوصیات خاصی هستند.

جعفری فعالیت داوطلبانه و به دور از سیاست اعضا و غیر انتفاعی بودن این تشکل‌ها را از ویژگی‌های بارز سازمان‌های مردم نهاد برشمرد و تصریح کرد: البته در کنار این‌ها کسانی هم هستند که سیاست را در کار خود دخالت می‌دهند.

مدیر ارشد اجرایی کهگیلویه با اشاره به اینکه دنیا برای رسیدن به اهداف خود در هزاره سوم نیازمند حضور مردم و مشارکت خواستن از مردم است، ابراز داشت: برای ترفیع مشکلات معضلات کهگیلویه باید از مردم یاری جوییم و آنها را در انجام امورات مختلف فرهنگی و اجتماعی مشارکت دهیم.

جعفری پیوست اجتماعی در اجرای طرح‌ها را ضروری دانست و با بیان اینکه شهرستان کهگیلویه در مسایل اجتماعی، فرهنگی و زیست محیطی نیازمند همیاری تشکل‌های مردم نهاد است، افزود: نیاز به فرهنگ‌سازی در کهگیلویه، بیش از نیاز به منابع مالی احساس می‌شود.

این مسئول از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های خوب شهرستان در حوزه گردشگری به عنوان راه خروج از بن بست اقتصادی شهرستان نام برد و اذعان داشت: اگر روی نقاط گردشگری شهرستان از جمله بلاد شاپور کار شود می‌توان به نجات شهرستان از وضعیت اقتصادی امیدوار بود.

جعفری فعلیت تشکل‌های مردم نهاد را انسان دوستانه و برآمده از دستورات و سفارش بزرگان در نیکوکاری و یا احساس نیاز با تجربه شخصی اعضا به معضلات اجتماعی شهرستان عنوان و از 26 تشکل موجود در کهگیلویه به ظرفیت خوب و بارقه امید برای رفع مشکلات و معضلات اجتماعی کهگیلویه یاد کرد.

انتهای پیام/82016/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول