اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

سرمایه‌گذاری خصوصی راهی برای توسعه کمربندی تاکستان

مشارکت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی لازمه تحول در محدوده شمال شهر تاکستان است.

سرمایه‌گذاری خصوصی راهی برای توسعه کمربندی تاکستان

به گزارش خبرگزاری فارس از تاکستان، توسعه متوازن شهری تاکستان با توجه به نیاز شهروندان به محیط ایده‌آل شهری بسیار مهم و مورد توجه شهرداری و شورای اسلامی شهر است.

در این راستا احداث مصلای نماز جمعه در ناحیه کمربندی و راه‌اندازی مجتمع‌های طلوع فجر، فازهای یک و دو مهر، واحدهای مسکونی فرهنگیان تاکستان و خرمدشت و ناحیه مسکونی ( تکنو پارس) ضرورت‌ها را برای توسعه ایجاد کرده است.

بر پایه این گزارش، شهرداری تاکستان با اتخاذ تصمیم مدبرانه و اصلاح ساختار طرح تفضیلی شهری باید در صدد درآمدزایی بیشتر با هدف خدمات‌رسانی به ساکنان شهر تاکستان باشد.

البته این امر با همکاری دستگاه‌های مرتبط شهری و مشارکت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در زمینه مسکن تحقق پیدا می‌کند.

تأمین امنیت اجتماعی ساکنان ناحیه کمربندی در کنار این امر نیز مهم و مورد توجه است که زمین‌های مسکوت و نبود امکانات شهری را در تاکستان کاهش داده و این تصمیم گامی برای رفع مشکلات است.

بر پایه این گزارش، گسترش ساخت و سازها در کنار حل مشکل مسکن شهروندان می‌تواند رونق اقتصادی، تحرک بازار و ایجاد امید و نشاط را در پی داشته باشد.

همچنین رعایت اصول مدرن شهرسازی و استقرار پارک وسیع جنگلی در کنار جاذبه‌های گردشگری، ناحیه کمربندی تاکستان را به نماد زندگی شهری به‌روز تبدیل کرده است.

البته تحقق این امر رعایت قوانین ساخت و ساز و مسائل عمرانی در حوزه شهری را می‌طلبد.

بر این اساس با توجه به طرح استان قزوین طی روزهای گذشته به عنوان گزینه پیشنهادی پایتخت امید است شهروندان و مسئولان تاکستانی و استانی در کنار یکدیگر برای جامه‌ای عمل پوشاندن به این احتمال تلاش بیشتری را معطوف کنند.

انتهای پیام/77005/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول