اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور در آزمون پیشرفت تحصیلی

دانش‌آموزان تاکستانی پیشرفت تحصیلی خود را محک زدند

مدیر آموزش و پرورش شهرستان تاکستان از شرکت 3 هزار نفری دانش‌آموزان این شهرستان در آزمون پیشرفت تحصیلی تاکستان خبر داد.

دانش‌آموزان تاکستانی پیشرفت تحصیلی خود را محک زدند

سیدابوالفضل فاضلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تاکستان با اشاره به لزوم آشناسازی دانش آموزان با آزمون‌های علمی اظهار داشت: آزمون پیشرفت تحصیلی مدارس متوسطه دوره اول تاکستان با شرکت نزدیک به 3 هزار دانش آموز پایه‌های هفتم و نهم این دوره برگزار شده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان تاکستان افزود: این آزمون در 26 آموزشگاه شهر و روستای تاکستان با نظارت و بازدید شش اکیپ ارسالی از سوی مدیریت آموزش و پرورش با نظم برگزار شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه روند برگزاری آزمون و نحوه مشارکت کارکنان در آزمون پیشرفت دانش آموزی اثرگذار بوده است، ابراز داشت: باید تلاش کرد تا ضمن بسترسازی مناسب جهش علمی دانش‌آموزان را محقق کرده و به ثمر رساند.

فاضلی همچنین از برگزاری شورای معاونان آموزش و پرورش شهرستان تاکستان خبر داد و افزود: ارایه گزارش وضعیت کسر اضافه کارکنان آموزشی و نحوه برگزاری کلاس‌های فوق برنامه در این نشست مورد بررسی قرار گرفته است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان تاکستان، ارایه گزارش از وضعیت مدارس پیش دبستانی تاکستان را ضروری دانست و بیان کرد: بررسی وضعیت پرداختی آب و برق مدارس، نحوه عقد قرارداد از سوی ارزشیابی مدیران مدارس و بازدید از مدارس مطابق جدول کارشناسی ارزیابی عملکرد نیز در مدارس تاکستان باید مورد بررسی قرار گیرد.

فاضلی، اهمیت گسترش روابط اداری مناسب در آموزش و پرورش را ضروری خواند و تصریح کرد: روابط اداری مطلوب پایه‌گذار ارتباط مطلوب و تعامل بین کارکنان و اربابان رجوع است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان تاکستان ابراز داشت: این اعتبار بخشی و کیفیت بخشی به امور، نظم و انضباط اداری را به دنبال داشته و اثرگذار است.

این مسئول با اشاره به اینکه انجام امور آموزشی و پرورشی علاوه بر روحیه همکاری به روحیه همدلی نیز نیاز دارد، ابراز داشت: پیشبرد اهداف نظام عالی آموزش و پرورش با اتخاذ گام‌های اثرگذار و استحکام یافته امکان پذیر است.

انتهای پیام/77005/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول