اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای امسال تا کنون

195 میلیون تومان زکات در جیرفت جمع‌آوری شد

مسئول اجرایی زکات شهرستان جیرفت گفت: از ابتدای امسال تاکنون 195 میلیون تومان زکات واجب از مناطق مختلف منطقه جمع‌آوری شده است.

195 میلیون تومان زکات در جیرفت جمع‌آوری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، حجت‌الاسلام محمد سلیمانی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح جمع‌آوری زکات در شهرستان جیرفت از سال 85 آغاز شده و طی این مدت طرح‌های زیادی در این راستا اجرا شده است.

وی افزود: یکی از این طرح‌ها، طرح شجره طیبه در زمینه پرداخت زکات مستحبی است که در این طرح هر باغداری یک درخت را برای فقرا و نیازمندان اختصاص می‌دهد و زکات جمع‌آوری شده در هر روستا برای فقرای همان محل هزینه می‌شود.

سلیمانی تصریح کرد: از آغاز اجرای طرح شجره طیبه در شهرستان جیرفت تاکنون 210 اصله درخت در منطقه پلاک‌کوبی شده است و با تدابیر اندیشیده شده این طرح از رشد خوبی برخوردار بوده است.

وی با اشاره به اجرای طرح احسان کشاورز خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح کشاورزان از برکتی که خداوند به آنها عطا کرده است، مقداری را برای نیازمندان اختصاص می‌دهند که در سال جاری 40 میلیون تومان در زمینه اجرای این طرح در منطقه اهدا شده است.

مسئول اجرایی زکات جیرفت با بیان اینکه در سال‌جاری تاکنون 195 میلیون تومان زکات واجب از مناطق مختلف منطقه جمع‌آوری شده است، گفت: زکات جمع‌آوری شده در هر روستا برای مصارف عام‌المنفعه همان منطقه استفاده می‌شود.

انتهای پیام/ 80002/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول