اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر شورای زکات کمیته امداد امام خمینی:

ترویج فرهنگ زکات در جامعه باید فراگیر شود

دبیر شورای زکات کمیته امداد امام خمینی گفت: ترویج فرهنگ زکات باید در جامعه فراگیر و موضوع زکات به فرهنگ عمومی در جامعه تبدیل شود.

ترویج فرهنگ زکات در جامعه باید فراگیر شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حسین نبی‌لو ظهر امروز در گردهمایی آموزشی مسئولان و رابطان زکات شهرستان‌های کمیته امداد امام خمینی استان قزوین اظهار کرد: ترویج فرهنگ زکات باید در جامعه فراگیر شود تا موضوع زکات به فرهنگ عمومی در جامعه تبدیل شود.

وی ادامه داد: جایگاه ائمه جمعه در نشر و ترویج زکات در جامعه بسیار مهم و ارزشمند است، در نتیجه انتظار می‌رود مبلغان با گسترش تعامل با ائمه جمعه و جماعات در راستای ترویج این فریضه الهی تلاش کنند.

مشاور سرپرستی کمیته امداد امام خمینی بیان کرد: در ترویج زکات در روستاها لازم است عاملان افتخاری را در همان روستا از میان افراد مورد وثوق و اطمینان شناسایی کنیم تا بتوان این موضوع مهم را با همیاری و مشارکت بیش از پیش قشرهای مختلف مردم در جامعه جاری و ساری کرد.

نبی‌لو یادآور شد: در هزینه کرد زکات جمع‌آوری شده باید اهتمام و توجه بیشتری داشت و نظر پرداخت‌کنندگان را در خصوص نحوه هزینه کرد زکات جویا شد ضمن اینکه ما همه وظیفه داریم در نحوه مصارف زکات مودیان را به سمت اولویت‌ها هدایت کنیم و سهمی را از زکات جمع‌آوری شده برای نیازمندان در نظر بگیریم.

انتهای پیام/2667/ب20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول