اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست شورای اداری باشت مطرح شد

اتمام طرح ساماندهی گلزار شهدای کهگیلویه و بویراحمد تا پایان سال 93

مدیرکل بنیاد شهید و ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح ساماندهی گلزار شهدای این استان تا پایان سال 93 به اتمام خواهد رسید.

اتمام طرح ساماندهی گلزار شهدای کهگیلویه و بویراحمد تا پایان سال 93

به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، سید مصطفی مهدی ظهر امروز در حاشیه دیدار از گلزار شهدای شهرستان باشت که با حضور حجت‌الاسلام عبدالرحیم عبودی امام جمعه و یزدان محمدی فرماندار این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: طرح ساماندهی گلزار مطهر شهدا که از چند سال پیش آغاز و در برخی از شهرستان‌ها با حالتی نامطلوب رها شده است، در اولویت کاری بنیاد شهید استان قرار دارد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در صورت تأمین اعتبار لازم نسبت به بهسازی و بازسازی گلزار مطهر شهدایی که تاکنون با وضعیتی نامناسب رها شده‌اند، اقدام خواهد شد.

وی ادامه داد: در صورت تامین هزینه که از پیش برنامه‌ریزی شده است در سال 93 طرح بهسازی و بازسازی مرقد شهدا تکمیل خواهد شد.

این مسئول استانی خاطرنشان کرد: کارگروهی در سطح استان برای این طرح به ریاست موسی خادمی تشکیل شده که با نظارت و برنامه‌ریزی دقیق این طرح را به بهترین نحو ممکن به اتمام برسانند.

مهدی با بیان اینکه اعتراضات و ابراز نگرانی‌های مردمی از وضعیت گلزار شهدا کاملا پذیرفته است، عنوان کرد: گلزار شهدا به عنوان یک مکان فرهنگی در شهرستان است بنابراین توجه به آن به معنای ارزشمند برشمردن فرهنگ اسلامی ما خواهد بود.

وی، خود را خادم خانواده شهدا دانست و ابراز داشت: نه تنها دستگاه‌ها و ادارات؛ بلکه عموم مردم با همدلی و اتحاد باید همکاری کنند تا زمینه لازم برای تثبیت و ترویج جایگاه والای شهید و توجه به بهسازی مرقد شهدا در جامعه انجام شود.

انتهای پیام/82007/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول